Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Lergigan comp är min räddning också. Blir inte speciellt trött av dom.
Åkte till jobbet igår vilket jag ångrade direkt... Så himla kämpigt att ständigt gå runt och kännas som man ska kräkas när som helst... Hemma igen idag, ska försöka jobba lite hemifrån. Har fått läkartid på tors, ska försöka få till en sjukskrivning.
Första besöket hos mvc idag! Hälsoinfo. Ni som kommit lite längre, gjorde ni KUB? Tycker det är svårt att bestämma mig för om jag vill det eller ej...
Kan man betala för NIPT alltså? Det låter ju bra.
Oj, dyrt. Men väl värt pengarna om man få hög sannolikhet på KUB. Googlade lite och var inte helt lätt att hitta kostnader, men tror det kostar 7000kr i Göteborg.
Nu är vissa symtom starkare igen. Känns lugnand. Har verkligen haft problem med huvudvärk senaste veckan och Alvedon hjälper inte. Kunde inte jobba igår. Har även haft ett migränanfall sen jag blev gravid. Någon som fått något utskrivet mot huvudvärk?
Undrar också en kanske lite konstig fråga för jag har ej hört om det förr. Mina bröst är mindre spända senaste veckan. Dock ömmar och dunkar det till i dem igen när jag reser mig från liggande till sittande, så känner mig ej så orolig över det längre. Men till min fråga: Bröstvårtorna känns typ klibbiga eller klistriga nu, har kommit de senaste dagarna. Någon som haft så?
V 37 idag. Känns så bra att den här resan snart nått sitt slut och att en annan resa börjar är väldigt mätt på att vara gravid nu
Hur många av oss vill ha syskon till bebis?? Min har två halvsyskon redan... Men jag hade aldrig för mitt liv gått igenom allt detta igen... Fy! *klöks*