Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
I början av graviditeten drömde jag mycket mardrömmar som nu verkar ha kommit tillbaka.
Jag vaknar av dem mitt i natten och kan sedan inte somna om på flera timmar. Jag mår så dåligt av dem och tror först att det är verkligheten.
Finns det någon mer?
Hej Alla! Hoppar in här. Fick tillbaks två ägg 30/1 och är äntligen gravid efter många om och men!
Hur många av er som fått två ägg tillbaks har fått tvillingar?
Tack för alla grattis! har inte UL förens 5/3 och hoppas tiden går fort. Ska bli så spännande att se om båda äggen fäste!
Jag har också svåra sömnproblem, vaknar vid 03:00 och är vaken till 05:00 är lite orolig och så himla pigg. Drömmer mycket och svettas som en gris:)
Annars inga symptom alls, och det är lite oroande...
Jag är så nervös. Därför har jag hållt mig undan lite också. Är i v 7+4 och symtomen har börjat klinga av. Man tänker ju det värsta och jag vet att denna oro inte är bra om det nu finns ett levande foster... Jag har tackolov UL på fredag men dagarna dit masar sig fram.
Var på ett till vul idag och allt så bra ut! Knodden låg och sprattlade som tusan :) Har tydligen en rejäl polyp på livmoderhalsen, därav alla blödningar. Men den var inte farlig och inget man gör något åt. Skönt att veta, då behöver jag inte oroa mig om det kommer lite blod då och då!