Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
Nu är det inte långt kvar! Kämpa på!
Moolie: Så jobbigt, hoppas att hinnsvepningen gjorde sitt och bebis väljer att komma under helgen!
Nu är det inte långt kvar! Kämpa på!
Moolie: Så jobbigt, hoppas att hinnsvepningen gjorde sitt och bebis väljer att komma under helgen!
Det brukar vara kl 7.00
Då blir det bebis nästa vecka
Moolie: Så skönt att äntligen fått stoppdatum!
Moolie: Så är det. Lite spännande för oss också med förändring, känns lite stort att gå från ett barn till två små .
Nu är vi fem i familjen! 150525! Fräckt datum! ;)
Vi fick en "liten" flicka på 4,2 kg och 55cm! Hon är nog den största nyfödda bebis jag sett! ;)
Vi mår bra allihop! Jag känner att jag mår oförskämt bra rent fysiskt. Psykiskt är ju alltid jobbigt med alla hormoner. Hat iofs lite problem med att känna när jah är kissnödig och kissar på mig emellanåt. Men eftersom jag fick en bristning långt fram så förväntade jag mig inte något annat.
Moolie: Låter jobbigt med kissandet. Har de sagt något om när det kan förväntas bli bättre? Skönt att du mår bra annars.
Ego: Mina värden var bättre idag hos BM så blir ingen igångsättning för mig . Är självklart glad över att alla värden är bra och att bebis mår bra men själv mår jag skit. Har huvudvärk dagligen och sjukt trött, vill bara få ut bebis...
Moolie: Stanna så länge du känner att du behöver, jag tyckte att det var rätt skönt att vara kvar i 5 dagar men hade då rätt högt blodtryck också så jag sov mycket . Bra att du får kontroll. Berätta gärna om din förlossning om du vill dela med dig