lelle75 skrev 2014-04-24 12:11:55 följande:
Kära vänner, nu är jag tillbaka hoppas jag... Idag mår jag bara svagt illa och har ännu inte kräkts, känns fantastiskt men samtidigt blir man lite orolig då att ngt är fel på den lille. Vecka 11 nu, 10 plus 3, känns underbart att man har kommit så här långt, nu får man hoppas att det håller i sig. Jag har verkligen varit helt under isen, inte ens orkat vara framför datorn eller kollat på TV, har försökt att sova så mycket som möjligt för att kunna behålla vätska och mat. Har funderar på att byta barnmorska idag nu när jag mår lite bättre, ngn tipsade om BB Stockholm. Ni som går där, om man får hjälp med blodprover där, får man svar på dessa dagen efter. Min nuvarande barnmorskemottagning får svar via post och det tar ca 5 dagar, så länge vill man inte vänta. Jag har underfunktion i sköldkörteln och behöver kolla TSH regelbundet..
Va skönt att höra att du är piggare!! Låter som att du haft det jättetufft. Tror det är helt normalt att det vänder i v 11 så du kan nog vara lugn
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Jag har gått på BB Stockholm en grav men fick då missfall efter ett tag. Övriga ggr har jag gått på Mama Mia (med dottern och nu). Valde de pga att de gör alla ultraljud hos sig och jag ville ha extra vul och ul vilket har funkat jättebra. Tycker båda verkar jättebra annars , finns på flera platser runt om i stan och tror de är likvärdiga när det gäller ivf och ÄD. Har egna läkare osv. Tidigare var man ju tvungen att gå på BB Stockholms mvc för att få föda där men så funkar det inte längre då det är fritt vårdval av BB. Ring och hör ang prover men tycker att det funkar jättebra på Mama Mia Söder där jag går iaf. Där får man svar fort. Lycka till! Kram