Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
![Flört Flört](https://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
Senaste två dagarna har det känts mycket i ligamenten/magmusklerna bak mot ryggen bara av att jag står eller går. Framförallt framåt kvällarna. Dessutom tycker jag magen har vuxit jättemycket bara på en vecka. Känns som att skinnet skall sprängas
Magen har verkligen vuxit uppåt och snart kan nog mina bröst vila på den när jag sitter ner. Har inga hängbröst heller. Sambon är helt fascinerad.
Snart får jag köpa gördel som stöttar upp lite
Annars är det toppen här!
Fick mitt moderskapsintyg av BM häromdagen. Det kändes stort och häftigt!
Idag har vi små smått börjat rensat lite så att vi kan använda ett av våra "kontor" som barnrum. Nu skall vi samsas om en arbetsplats, så det blev en del att sortera och flytta dit eller till källaren.
Jag har stickat klart mössan. Försökte ta en bild på den när jag hade handen i som "huvud", men den blev inte så bra så jag får nog strunta i att lägga upp den Annars undrar ni nog vad jag tänker klä på mitt barn. Den blev dock väldigt bra i verkligenheten. Kul!
Funderar på om jag skall göra matchande raggsockor med. Har en bra beskrivning på två stickor, precis som mössan också är gjort på.
Lycka till alla som har RUL idag och de närmaste dagarna!!!!!