villsågärna38 skrev 2014-05-17 12:45:15 följande:
Någon av er stockholmare som varit i butiken BB Style i Hammarby Sjöstad? De ska sälja begagnade Bugaboovagnar. Hottar jag ingen fin begagnad lutar det åt att best nytt från Holland. 4000 kr billigare och bra andrahandsvärde om vi sen vill sälja om ett par år. Hur går det för er andra? Själv sitter jag under parasollet i trädgård och njuter av våren med en Piggelin i handen
Jag har jobbat idag och planterade några växter utomhus när jag kom hem. Fick ont i kroppen redan efter några minuter. Hade tänkt rensa ogräs med, men jag får inse att mina pass i trädgårdslanden får bli kortare och kortare...
Igår klippte jag gräs och det gick bra! Hade fogbältet och så har vi en ny fin gräsklippare med drift, så helt oduglig är jag inte ännu
Igår blev det grillat och idag blir det Tacos. Riktigt svensson
Hittade en dryck på svartvinbär på systemet igår. Ni vet den där 100% Blåbär som är skitdyr, som man kan ha som "rödvin" till maten? Den svartvinbär funkar lika bra och den kostar hälften...
Annars föredrar jag allt som bubblar. De andra alkoholfria alternativen är inte lika goda (till mat).
Så undrar vad man skall korka upp i kväll