Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
Länk till veckotråden: www.familjeliv.se/forum/thread/72471075-lista-till-antligen-gravida-efter-ivfad-20142015
Länk till veckotråden: www.familjeliv.se/forum/thread/72471075-lista-till-antligen-gravida-efter-ivfad-20142015
Hur mår du idag Danisen? Några känningar inatt?
Haha..lite standard.. Kan inte somna om, var på jobbet vid 6.. "Passa på att sov nu när du kan, innan hon kommer". Jo tack - om det ändå vore så lätt..;)
Barnmorskan idag, 32 cm i sf-mått, hon har huvudet neråt och allt ser bra ut! Skönt!
Låter jobbigt det där med maten och stor bebis. Jag vet inte hur de räknar (vår var 9% över medel på tulet) ? Men en vän fick barn häromdagen och de hade satt henne som 3,8 kg. Men hon vägde vara 3,1..känns som att det ofta blir fel i uträkningarna..men såklart bra om det tas på allvar..
Hänger med lite halvt i allt som skrivs...
Danisen, trist att du inte mått så bra, hoppas du känner dig bättre. Inte långt kvar, försöker tänka så. Men det blir jobbigare och jobbigare när det blir tyngre och tyngre och hormonerna florerar förmodligen duktigt! Känner mig också mest less - så du är inte ensam! Stor kram!
Bell, håller tummarna för kub. Alltid nervigt, men jag hoppas verkligen att det går bra! Har ju dessvärre, liksom villsågärna, också ett dött foster på kub i bagaget - vill inte skrämmas. Men har nog blivit en pessimist. I de allra flesta fall går det ju jättebra! Som sagt, håller tummarna stenhårt på tisdag!
VIllsågärna, inte snyggt med whisky när du börjar få känningar...skönt att ni "blev vänner igen". Och visst kan hormonerna spela in, men det var ju kanske lite onödigt. Å andra sidan kanske han blev nervös och behövde "stärka sig". Funderar själv på när min käre make kommer få alkoholförbud..och hur han kommer ställa sig till det... Men va fasiken, om vi bär runt på dem i 9 månader och rättar hela våra liv efter livet i magen (mer än gärna förstås) så tycker jag att de kan hoppa ölen och whiskyn!
Härligt med fredag, hoppas ni får en fin helg!