lisodan skrev 2015-04-04 09:38:56 följande:
Mina flytningar blev mycket bättre efter jag slutade tvätta mig. Jag torkar med torrt mjukt papper och duschar varannan dag och då är det bara vatten som gäller, ingen tvål. Vet ej dock om det är en tillfällighet och de ändå skulle slutat. De var verkligen inte fräscha.
Nu misstänker jag dock att jag istället blivit lite inkontinent. Ska försöka hitta trosinlägg som är så osyntetiska som möjligt. Har ej velat använda innan pga tidigare bakteriell vaginos som tog lång tid att bli av med. Har läst om några ekologiska som kanske är bra.
Vad använder du för trosor och inlägg Moolie. Jag antar att du vet att du ej ska använda syntetiska produkter?
Jag använder samma som jag alltid använt... ICA basic... Ingen aning om deras innehållsförteckning...
Jag började Ju med att inte tvätta och låta underlivet "sköta sitt" så att säga... Men när det började göra SÅ ont så var jag tvungen att göra NÅGOT..
Bell13 skrev 2015-04-04 09:24:55 följande:
verkar som det är starkt och att det fräter. Hade så i början precis på insidan av låren och det var hemskt.
Kanske kan du lägga ett badlakan i sängen och sova utan trosor och trosskydd, kanske blir värre av att det är så tätt.
Hatade mina flytningar det var så äckligt och ofräscht
Sov utan trosor inatt och jag mår bättre..: men nu är det något med mitt urinrör har jag märkt... Det "läcker" en äcklig gul/vit luktfri sörja... :O Känns som om min BM får en hel del att bita i på torsdag! :/