Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
Härligt HLC! Vilken vecka är du i nu?
Härligt HLC! Vilken vecka är du i nu?
Åh grattis Storken!! Fantastiska nyheter!
Va bra lyckostjärna! Hoppas du gillar cola då..;)
Är det någon som vet hur länge lutinusen sitter i. Tänker att den borde vara borta efter något dygn? Eller kan man fortfarande ha biverkningar i någon vecka efter? Börjar liksom fundera på vad som är graviditetstecken och vad som är lutinus "fel"?
Jag har haft extrem mensvärk i ett par dagar, så ont så att jag har gett upp och tänkt att det är över nu. Nu kommer blodet när som helst. Det har inte kommit och nu har värken avtagit. Så då nojjar jag för det istället.. Brösten ömmar också extremt mycket, förutom idag, nu har värken gått ner lite sen några timmar tillbaka. Har klagat över att det gjort så ont i brösten - men nu vill jag bara att det ska komma tillbaka! (Vecka 5+3 idag). Men jag har inget illamående, och är egentligen inte särskilt trött heller...bara när jag sovit dåligt, så det är ju inte konstigt..
Längtar ihjäl mig efter VUL:et, knappt två veckor kvar, och det känns som en evighet!
Tack pluttemor för att du delar med dig, det lugnar! Jag ska ringa på måndag och se vad de kan göra! Kram