Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
Välkommen hem, låter härligt med Paris! Aldrig varit där men vill hemskt gärna åka dit!
Välkommen hem, låter härligt med Paris! Aldrig varit där men vill hemskt gärna åka dit!
Som pluttemor säger är det betryggande om du inte också blöder, det kan ju gå bra även om man gör det. Men det blir läskigare förstås! Hoppas det är övergående, men tveka inte att ta kontakt med sjukvården om det fortsätter! Stor kram
Grattis lelle75!
Misshelena: det låter inte sent. Jag skrivs in nu i v9, men det är för att jag inte gillade barnmorskans förslag på v12. Första graviditeten skrevs vi in i v7. Men de verkar som barnmorskorna tycker v9-10 är tidigt, många här skrivs in senare än jag verkar det som..
Det kommer gå bra johjen! Men det är klart man blir nervös. Stort lycka till, håller tummar och tår för er imorgon!
Håller tummarna för dig villsågärna, tror det kommer gå galant! Pepp och kram!
Har haft ett jättebra första möte med barnmorskan, hon var kanon och jag är SÅ glad! Tog vår oro på största allvar och föreslog själv att vi skulle ta ett extra UL i nästa vecka! Så nu blir det inget på fredag, men väl på tisdag. Känner mig nöjd med det, nöjd och glad med dagens början!
Tack tjejer - känns fantastiskt bra!
Mandelmumsa: jag har läst att Missfallsrisken sjunker till 2% när man sett ett hjärta slå. Men jag betvivlar detta själv, ska försöka hitta artikeln igen och länka.. Återkommer! :)
Jag har inte heller gjort ÄD, bara IVF...