Lyckostjärna skrev 2014-03-26 08:39:44 följande:
Hjälp! Inatt sov jag konstigt och vaknade att jag fick en orgasm i sömnen! Var jättekissnödig imorse! Vet inte om jag hållt mig för länge! Har haft molvärk hela morgonen en jobbig känsla! Nu har jag fått en brun flytning i trosskyddet jag är i vecka 11 nu? Är det kört för mig nu? Är det början på missfall? Ska göra ul på fredag känns som år dit!! Är det någon som har eller haft likadant i vecka 11? Är så orolig nu!!! Varför nu???
Jag har haft mindre bruna flytningar sedan vecka 9 dom har kommit o gått lite som dom vill... men så länge jag inte har ont och så länge jag inte blöder så oroar jag mig inte.. visst går man o tänker på varför det har blivit så, men det finns ju egetligen ingeting man kan göra. Hoppas att det ger sig vännen och att du slipper oron!
skönt att du gör VUL på fredag!
Orgasm i sömnen!!
Lyllos dig!
Jag har haft ett par stycken och jag hade dom ganska ofta under min förra graviditet. JAg ser det som ett graviditetssymtom! Jag tänker att det är så mycket som händer där nere och att det är mer blod som snurrar nere i livmodern och det kanske e det som utlöser orgasmerna.