Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
Linblå, menar du att hur vanligt det är att behålla en tvilling bara?
Linblå, menar du att hur vanligt det är att behålla en tvilling bara?
Godmorgon allesammans hur mås det
Villsågärna: tråkigt att höra att lillan e sjuk ni får vila tillsammans helt enkelt
Med oss e det bara bra! Symtomen har avtagit något men jag känner fortfarande vissa saker, så som konstiga bröstvårtor, halsbränna efter mat och lite trötthet. Men brösten ömmar inte lila mycket som dom gjorde i början. Jag gissar väl på att det e kroppen som vant sig.
Igår när jag låg på sidan så kände jag som en stor klump längre ner i tjejmagen vet inte om det var liksom att man känner livmodern på något sätt. Men det kändes konstigt jag har en utåtriktad livmoder och hade det med sonen och blev väldigt stor direkt efter v 12.
Sen när jag la mig på mage igen så förflyttades den där klumpen liksom. Haha. Konstig känsla. Vet inte om jag bara inbillade mig.
Har lagt på mig cirka 4 kg men har ingen bebismage än! Vill ha det nuuuu
Åh vad roligt med solsemester jag har oxå lite problem med tarmarna känner jag. Olika svullen olika tid på dygnet och jag har lite ont vid varje toabesök. Hoppas att det ger sig snart annars får jag kolla upp det här med homorojder.
Saken e den att jag e inte förstoppad hela tiden, det kommer o går i perioder och det e lite så som du beskriver att jag inte kan ta i för då gör det ont. Men allt detta vill jag och kan jag tåla för att få en liten
Välkommen MRScecilia. den här tråden e helt underbar och vi finns alltid för varandra vilken kämpe du är, 14 år! Grattis till dina två små är det två äggs eller är det enäggs? Kramar
Villsågärna har nu oxå KUB i början av april. Vi har nionde
Välkomna hit missilerna och calimero!! härligt med nya kämpar.
Lillebrorsfaster: jag inledde vecka 9 med helt bortblåsta symtom. Vissa av dom e helt väck och andra har kommit tillbaka fast i mildare form. Var inte orolig! Massa kramar
Danisen: vecka 7+0, 1 cm