lelle75 skrev 2015-01-20 17:02:59 följande:
Stort tack för allt er stöd! Idag har jag gråtit typ hela dagen. Vi har varit iväg på bvc och träffat barnläkaren och hon gallskrek. När läkaren sa att Nezeril inte finns på recept längre för spädbarn så bröt jag ihop. Sen skulle jag iväg på läkarbesök för egen del, hon gallskrek så fick åka därifrån. Fick en ny tid och då får pappa följa med. Är helt förstörd nu. Frågade mannen om han kunde vara hemma från jobbet ett par veckor men det gick inte. Mår bättre utan föräldrar och svärföräldrar, det blir så stimmigt när de är här och de lägger sig i allting, det orkar jag bara inte med just nu. Kanske måste anlita ngn som hjälper mig för det här känns hopplöst.
Azurea, guu så jobbigt med två stycken små förkylda prematura, får du ngn hjälp på dagtid?
Bullen, tråden är till för både och, gravida och vi som redan har fått barn. Men det är nog vi som har fått barn som är mest aktiva :). Vi ammar ju en hel del så då har vi tid att skriva av oss här. Men det finns några gravida som är med i tråden också.
Men usch va jobbigt!! Stackars dig
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-frown.gif)
Finns inte Nezeril kvar? Det är ju galet. Huga va trist pch så jobbigt att hon gråter så mkt. Det kan inte va så att hon är mjölkallergisk? Kommer inte ihåg om du testat att utesluta det i två veckor. Vet bara att det ju gör bebisar gnälliga/skrikiga och även kan ge kronisk nästäppa. Hoppas verkligen att du kan få hjälp och avlastning så du får sova och ja, lite space och egen tid.
Kram