• Pluttemor

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Jullan skrev 2014-03-12 12:44:01 följande:
    Tack. Ja jag antar att jag får lita på att ärtan får sitt. Har haft magsjuka sen i söndags och det har inte blivit bättre tyvärr. Börjar kännas lite segt nu. Hoppas på att det går över snart!
    Krya på dig tror dock inte att det e farligt för lillplutten
    Två har blivit tre! Jag tackar GUD varje dag!!!
  • Pluttemor

GRATTIS LINBLÅ!!! Fröstår att du e skakis! Shit vilken grej, tur att inte båda tog sig då!!

• Pluttemor
    Lyckostjärna skrev 2014-03-12 14:30:30 följande:
    GRATTIS!!! Vad häftigt med enäggstvillingar man ser att den ena är lite mindre än den andra men i samma fosterhinna!!! Trodde inte sådant kunde hända på IVF vad skrämmande men häftigt på samma gång !!! Håller tummarna att båda vill vara kvar till dom är fullgångna!!! Gud så kul!!!! Grattis igen! Idag skrev jag in mig på MVC och jag fick tid för ultraljud 28 mars igen så roligt detta!! Tråkiga med den här dagen är att jag just Fick gå hem från jobbet blev magsjuk, diarré deluxe
    Krya på dig med!!!
  • Pluttemor

Beklagar Moolie, har du sett hjärtaktivitet innan detta ultraljud? Kan som sagt vara fostret som ligger lite konstigt

• Pluttemor

Jag såg inte hjärtaktivitet i vecka 7 nånting med sonen. Sen ett par dagar senare såg man hjärtat. Håller tummarna.

• Pluttemor

Lycka till tusa! Hoppas allt går bra

Lillebrorsfaster: väntan är jobbig men tänk att det e mindre än 10 dagar

• Pluttemor

Vi har gjort färskförsök. Och vi ska göra KUB. Med sonen hade vi oxå gjort färskförsök jag minns inte att dom tog hänsyn till ivf.

• Pluttemor
    Krvik skrev 2014-03-13 07:49:55 följande:
    Hej, gravid i v25 efter ÄD i Riga. Villsågärna tipsade om denna tråd. Har precis gjort NOTCH UL på Huddinge med god syregenomströmning, puh!
    välkommen hit
  • Pluttemor

27 dagar kvar till KUB!!!1 Hur ska man orka vänta??? Förvånad

Idag känns det lite som att alla symtom e bortblåsta... dumma spökdagar! Får bara en att bli orolig Skäms

• Pluttemor
    mammsen 2012 skrev 2014-03-13 09:48:28 följande:
    Hej! Tänkte få hoppa in i tråden om det går bra :) ? Gravid igen efter äd nr2 i Riga. Går in i vecka 19 idag och har RUL nästa torsdag..hoppas på att allt ser bra ut då. Tror att jag känt "första fladdret" i magen idag :))
    Grattis och välkommen hit
Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015