Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
Villsågärna, åh vilken obehaglig upplevelse. Skönt att ni är välbehållna. Hoppas ni får en vilsam helg!
Villsågärna, åh vilken obehaglig upplevelse. Skönt att ni är välbehållna. Hoppas ni får en vilsam helg!
Förresten är det någon som känner sig fumligare än normalt?
Tycker det har kommit senaste veckan/veckorna. Tappar saker och saker glider ut mitt grepp "hela tiden". Tappade jag en macka i knät... Hamnat i treårsstadiet igen känns det som.
Dessutom var jag ute och cyklade för ett par timmar sedan. Det var ett par veckor sedan sist då jag har semester nu (cyklar till jobbet annars). Jösses vad vinglig jag blivit. Klarar inte av att kolla över axeln och cykla framåt utan att vingla. Har dessutom svårare att parera på något sätt. Två gånger var jag på väg från cykelbanan ut i periferin.
Jag som hade tänkt ha cykling som träningsform grav. ut eftersom det är skonsamt för fogarna. Kanske får tänka om...
Hej vågar mig på att hoppa in i denna tråden nu är i v11 (10+2) efter en fet behandling. Var vårt första fet har tidigare gjort 6 färska försök.
Var på vul förra veckan och då såg allt jättebra ut.
Idag var det dags för inskrivning min BM sa något om att efter som vi gjort ivf så skulle vi få ett extra ul senare i graviditeten någon annan som hört något om det?
Välkomna Annwak och Kidneybönan!