• St0rken

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Moolie skrev 2014-02-18 16:50:06 följande:
    Förlåt, 5+1 och är då i vecka 6! :P 
    hehe Jag tyckte det blev konstigt :P 

Jobbade ikväll och tycker inte det känns bra. 
    Försökte jobba lugnt med alla hjälpmedel och så men det är tungt endå :/ 

Tror jag stannar hemma resten av veckan..
    och får vila upp mig till nästa vecka och känna efter då...
  • St0rken
    Moolie skrev 2014-02-19 12:22:57 följande:
    Vår klinik sa att vi skulle sluta på testdagen. Eller ja, vi ringde och berättade om våra plus på testdagen. Och vi skulle sluta ta då! :)

Okej, men endå hur kan det vara så olika överallt??
  • St0rken
    Moolie skrev 2014-02-19 12:57:18 följande:
    Ingen aning! Men vi fick vänta 18 dagar på vår testdag. Andra får testa 4 dagar tidigare! :) Då där är det med olika!

Det är samma testdag som oss vi har också 18 dagar.
  • St0rken
    Pluttemor skrev 2014-02-21 07:24:21 följande:
    Neej storken! Är det mycket? Det behöver inte vara något dåligt för det. Det kan gå bra ändå. Håller tummarna!!

ganska, molvärk emellanåt.. Jag är så ledsen :( Ringt min klinik som ringer upp mig under dagen. FAN!!!
  • St0rken
    Pluttemor skrev 2014-02-21 09:23:53 följande:
    Hur går det för dig storken? Tänker på dig!

Tack för omtanken, jag väntar fortfarande på att kliniken ska ringa mig :/ blöder mindre nu, vågar inte hoppas på något. Tror det värsta. Kram
  • St0rken
    Pluttemor skrev 2014-02-21 10:24:49 följande:
    Storken. Jag vet att det e svårt att tänka positivt och se ljuset i tunneln. Men jag blödde ganska mycket vid båda mina ivf graviditeter men en gick bra åndå läs min presentation under ivf 4 så kanske lite hopp tänds. Kram
    Vilken solskenshistoria Pluttemor <3
    Vilken vändning..

Blodet har minskat ännu mer och är blandat med lutinuset, men har molande mensvärk i vågor =(
    BM tyckte jag skulle vara lugn (lätt för henne och säga)
    Om jag blödde mkt och det var klumpar så var det missfall, men så lite som jag beskrev det så skulle det vara lugnt. För hon frågade om jag blödde som vid mens eller mer och jag svarade mindre.
    VUL var ingen mening för det är förtidigt  (är i vecka 6 (5+3)) man skulle bara se en slemhinna och antydan till något men ett foster med ett tickande hjärta kunde man inte se nu. Så jag ska dit min vanliga tid den 6 mars på VUL.
  • St0rken

Hej på er!
    Känns lite bättre nu då blödningen upphört kan man säga det är pyttelite svagt rosa än..
    Det var förtidigt med VUL sa dom.
    Har min tid den 6 mars för VUL så det är en lååång väntan nu.
    BM tyckte inte jag skule oroa mig då missfall oftast är mer än en mens och klumpar och jag hade mindre än en mensblödning.

Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015