• Pluttemor

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

St0rken skrev 2014-03-06 10:08:40 följande:
    Hej på er och tack för eran stöttning.

Vi fick se en liten böna med ett tickande hjärta Hjärta
    GRATTIS GRATTIS Det här är lyckotråden

Glöm inte att uppdatera er i listorna, om ni inte kan göra det så skriv bara vart ni ska vara så lägger jag in er! 

Två har blivit tre! Jag tackar GUD varje dag!!!
  • Pluttemor
    Lyckostjärna skrev 2014-03-06 10:17:39 följande:
    Jag är frisk visade inget för UVI och CRP!! Jag är bara mycket gravid tog ett glas Cola och mår lite bättre!!! Hur gick det för dig st0rken? Massa kramar
    skönt att höra
  • Pluttemor

Tror inte att du ska stirra dig blind på testen.vet att det e lättare sagt en gjort men testen behöver inte alltid visa rätt. Kolla på Jenkis exempelvis. Hon fick ju fel på CB test och ändå såg saker och ring bra ut!

Men oron finns där varje idag. Idag och igår har jag varit supernojig då jag tyckt att mina bröst inte har ömmat som dom gjort tidigare?! Tänker på det hela tiden. Men sen tänker jag och ber att allting ändå ska gå bra försöker ha en positiv inställning trots att det e lite svårt

• Pluttemor

Hoppfulla Fia: Tror inte att du ska stirra dig blind på testen.vet att det e lättare sagt en gjort men testen behöver inte alltid visa rätt. Kolla på Jenkis exempelvis. Hon fick ju fel på CB test och ändå såg saker och ring bra ut!

Men oron finns där varje idag. Idag och igår har jag varit supernojig då jag tyckt att mina bröst inte har ömmat som dom gjort tidigare?! Tänker på det hela tiden. Men sen tänker jag och ber att allting ändå ska gå bra försöker ha en positiv inställning trots att det e lite svårt

• Pluttemor

Oj, hade ingen aning om att KUB kunde kosta pengar, Vi får det kostnadsfritt om vi vill, och jag känner väl att det bara är en möjlighet att få träffa bönan en gång till innan rutinultraljudet Så vi ska nog göra det! 

• Pluttemor

jag ska flytta mig i listan  

Någon mer som önskar bli flyttad ?

• Pluttemor

Danisen: mina bröst ömmade nästan ingenting i förrgår, men igår och idag e det tillbaka. kan nog vara olika precis som villsågärna38 säger

Men jag vet att man blir nojig. Jag blev väldigt nojig i förrgår och tänkte en massa dumma tankar.

• Pluttemor

Jag mår bra tack, alla fall nu illamåendet var som värst mellan vecka 5-7 men sen har det gett sig. Jag e dock fortfarande ganska nojig över vad jag äter. Kan inte äta kyckling och kött. Köttfärs går bra i vissa sammanhang och vissa kötträtter men annars tycker jag att det e sunket. Socker e oxå lite svårt.

Hade lite bruna flytningar ett tag som oroade mig och som jag ibland får i mindre mängder, men jag fick se bönan i vecka 7+0 och då såg allt bra ut.

Är dock extremt trött. Somnar i stort sätt före kl 9 alla kvällar

Brösten är dock det som hela tiden påminner mig om att jag e gravid, och när dom inte ömmar en dag eller några timmar så blir jag västligt nojig

Men jag försöker att tänka positivt

• Pluttemor

Lillebrorsfaster: jag hade oxå väldigt mycket mensvärk i början och jag vet att när jag var gravid med sonen så hade jag sån växtvärk att jag var tvungen att ta smärtstillande.. Jag trodde ju då oxå att det var helt kört flera gånger men sen gav sig växtvärker runt vecka 8 och kom tillbaka i veck 13-14, vet att jag blev orolig då med men bRnmorskan förklarade att det gör ont när livmodern växer. tror du inte att ska oroa dig

Kan du inte få göra VUL lite tidigare om du känner dig orolig? Kram

Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015