Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
grattis Danisen
grattis Danisen
Fick nyss reda på att frysta bär inte är så bra att äta om man är gravid! Hittar dock inget om det på livsmedelsverkets hemsida
*suck* Jag som var glad av att jag hade hittat något som jag kan äta utan att må illa
vad vet ni om frysta bär?
Men det här är alltså redan frysta bär köpta i butik. :-/
Lyckostjärna jag håller båda mina tummar och mina bönor i magen håller oxå sina tummar
Nästa vecka kommer alla VUL att trilla igång. Hoppas verkligen det går bra för alla!!
Läste nu på alla frysta bör jag köpte igår. Och alla är från utlandet. Kommer inte våga äta någon av dom nu
Fy, har snart i en kvart haft ganska ont på höger sida vid äggstocken. Åh vad jag blir orolig!
Tack vänner! Ni lugnar mig. Det höll i en kvart och sen när jag la mig på rygg så släppte det. Men det kom sen lite då och då, men nu har det släppt helt..
Jag har ju endometrios och jag kan ha en del sammanväxtningar, och precis som du säger Fia så kan gaser ibland göra ont när dom passerar.
Blir mest rädd för X. Men bort med sånna dumma tankar nu, nu ska det gå bra!
Lyckostjärna: ja jag har kunnat kissa som vanligt, och jag tror inte att jag e förstoppad, :-/
Jag tränar inte alls. Och gjorde heller inte det under tiden som kroppen nedreglerades heller. Det var för jobbigt att träna då helt enkelt. Och som det är just nu så vet jag inte om jag vågar anstränga min kropp med träning i och med att jag inte tränat på ett år nästan men jag har dock hört att om man tränat tidigare och mår bra av att träna så ska graviditeten inte vara ett hinder på något sätt. Det handlar om att lyssna på sin egen kropp och känna vad man orkar med
Lyckostjärna: håller tummarna för dig idag tror starkt att det är två där inne