• Danisen

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Vad är Notch?

• Danisen
    Pärla884 skrev 2014-05-20 12:12:48 följande:
    Måste bara fråga, är babyskydd och bilbarnstol samma sak?:)

Babyskydd heter det till bebisarna . Alltså den lilla första bilstolen de kommer ha.
  • Danisen
    Pärla884 skrev 2014-05-20 12:26:21 följande:
    Oki då var det som jag trodde:) den är väl upp till ca 1 år?

Tror det. Men jag tvivlar på att dem kan använda den till dem är 1, fast jag vet ju såklart inte hehe. Beror väl på hur långa och hur mycket dem väger antar jag .
  • Danisen
    villsågärna38 skrev 2014-05-20 15:12:25 följande:
    Räkna med 9-10 mån upp till ett år beroende på längd och vikt. Och tänk på att köpa ett babyskydd som passar med vagnen så ni kan klicka på det på underredet. Mkt praktiskt Kram

Jag förstår din tanke med babyskydd som passar vagnen. Men bebisen ska ju helst inte sitta så länge i en bilstol?
  • Danisen

Crescent har med en komplett vagn med liggdel, sitt del och så får man ett babyskydd till också. kolla på den. Den är fin. Kan leta upp modellen om ni vill?

• Danisen

Ni som gjort Ivf, har alla ni fått eller kommer få extra ultraljud. Förutom de tidiga vul:et och kub menar jag då som jag förstår så får ni som gjort ÄD det ?

• Danisen

Ja, jag vet att ivf inte räknas som risk längre men vet att en hel del fått extra ultraljud iaf . Förstår såklart vid äd och tvillingar. Kram

• Danisen

Hej tjejer. Hur mår ni idag? Här har vi 30° i SKUGGAN så man kokar i hela kroppen alltså hehe. Har fått gå in, orkade inte mer. Undrar hur natten blir phu.... hot hot!! Gnäller inte på värmen men 25° hade räckt hehe. Hoppas ni mår fint

Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015