• Lyckostjärna

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Jag ska också börja med järn i vecka 20 gjorde det med sonen också!! Är det godkänt med blutsaft? Skulle mycket hellre ta det! Ska fråga vad min BM tycker om det också!! Jag går strax in i vecka 18 och jag känner sparkar dagligen!! Jag vill alltid vara gravid! Jag älskar det!!! Kram på er! Jag längtar till RUL 27 maj

• Lyckostjärna

Har ni kollat om det blir pojke eller flicka? Nästa fråga om ni inte har kollat ska ni kolla det? Vi har RUL 27 maj och vi ska kolla vad det blir! Är så nyfiken! Kul och köpa rätt färg på mattan och möblerna och kanske vagnen också tänkte vi! Vi kanske är lite töntiga! Kan inte alla skriva ni som vet vad ni får så kan vi se om det blir mest pojkar eller flickor utav oss? Kram till er alla!! Vi är grymma tjejer som har lyckats bli gravida tycker jag!!!

• Lyckostjärna

Åh vad kul och höra! Jag har varit helt säker på att jag väntar en flicka och min man och son hoppas på pojke såklart och nu börjar det kännas som jag väntar pojke! Ska bli sååååå kul att få veta vad det verkligen är! 27 maj får vi reda på det kan säga att jag räknar dagarna dit! Jag känner mig som ett barn på julafton! Det spelar ju ingen roll vad det blir men ÄNDÅ!!! Jag lovar att uppdatera när jag vet och det måste ni andra också alltså om ni vill förstås

• Lyckostjärna

Grattis linblå oj vad kul med 2 tjejer skönt att allt såg bra ut! Känns som det bara är jag som ska göra RUL i vecka 20 som är nästa vecka! Jag är så ot

• Lyckostjärna

Ok min telefon vill inte att jag skriver otåligt tydligen hihi nå väl snart är det tisdag då får vi reda på vem vi väntar här med

• Lyckostjärna

Wow grattis pluttemor till en underbar pojke! Får se vad vi väntar imorgon vi ska dit på RUL kl 10! Så nervös! Kram och lycka till ni andra som har RUL i veckan också!!!

• Lyckostjärna

Wow grattis pluttemor till en underbar pojke! Får se vad vi väntar imorgon vi ska dit på RUL kl 10! Så nervös! Kram och lycka till ni andra som har RUL i veckan också!!!

• Lyckostjärna

RUL gick bra! Den drack fostervattenprov och kissade! Vi väntar en liten flicka! Gråter glädjetårar här är så lättad!!!

Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015