Jenkis skrev 2014-03-23 16:15:06 följande:
Men lilla vän!
Vad oerhört tråkigt! Synd att det visade "rätt" på vul:et... Jag som hade hoppats på att du skulle komma med goda nyheter snart. Tag hand om dig!
Det hade jag med hoppats på...! Men skönt att få ett avslut nu på något sätt....!
tusa skrev 2014-03-23 16:28:14 följande:
oj,oj,oj...såå ledsen att du behövde vara med om det!! När var det? Var det naturligt eller tog du något utdrivande?
När tror du ni kan börja nästa ivf-vända?
Angående BM på MVC här så brukade de alltid vara 2, för 13 år sedan iaf när jag sist hade kontakt med dem, så oddsen för att åtminstone ena är ok är ju bra,( faktiskt var båda på den tiden rätt puckade, men på olika sätt) och ja, mellan dem 2 går bra att byta, men känner jag inte att det klickar med någon så tänker jag inte liksom reseacha stan efter någon annan, då struntar jag nog i MVC grejen. Blodtrycket ska man väl hålla koll på så det får jag fixa isf, men jag VET ju inte alls vilka de är som jobbar nu, de kan ju vara fantastiska!
Det var 100% naturligt... Väldigt skönt på sätt och vis... Kroppen tog hand om det själv...
Vi kan nog ta redan i juni. Men vi väntar nog till Augusti. Jag vill ha min semester utan oro och en massa tankar...!
Men man kan hoppas att hon gjort något riktigt dumt under de 13-åren! Så kanske hon har slutat! Men så skönt med två stycken! Här har man några stycken... Men ingen kan svara på något! Skönt när det är två då!! Och det har nog kommit ett par nya pigga och glada tjejer! :))
Kram!
villsågärna38 skrev 2014-03-23 16:51:59 följande:
Nä men fy va tråkigt!!! Förstår att det gjorde ont och är sorgligt på alla sätt och vis. Ta hand om varandra och hoppas att ni snart orkar göra ett buff försök! Kram
Vi pratade precis om det... Vi tänker nog rå om oss själva... Först fick jag panik och ville ha ett nytt försök igår nästan... Men det var någon i denna tråden som skrev att de tyckte det var skönt med en paus. Och vi tar det rådet!
Kram!!