• Pluttemor

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Lyckostjärna skrev 2014-02-25 09:05:21 följande:
    Håller med dig det är svårt att äta nu! Jag äter mycket kiwi och apelsiner samt kalla sallader! Kan inte äta varm mat som luktar går inte! Mammasushi rekommenderas det blir det till lunch här idag!! Jättebra mot illamåendet fr.o.m. Hell
    Vad e mammasushi ?
    Två har blivit tre! Jag tackar GUD varje dag!!!
  • Pluttemor
    Lyckostjärna skrev 2014-02-25 10:48:46 följande:
    Vegetarisk sushi som gravida kan äta mums
    jag gillar sushi! men inte vegitarisk sushi,  och jag kan tänka mig att äta sushi nu men sen blir man lite orolig för hur ren och fräsch maten är, alltså om den stått framme osv eller om den där lilla bakterien som finns i viss fisk är där Obestämd Gud vad jag e nojig!

idag vet jag inte vad jag ska äta Rynkar på näsan kanske köper vårrullar eller nudlar med grönsaker 

(gillar mycket veggo mat nu när jag har avsmak för kött o kyckling)
    Två har blivit tre! Jag tackar GUD varje dag!!!
  • Pluttemor

Hoppfulla Fia: tabole e gott och spiskummin och citron men inte färsbiffar inte just nu alla fall

• Pluttemor

Tror inte att du behöver vara orolig över testet. Olika test visar olika starka streck.

• Pluttemor

Lax av alla fisksorter kan jag inte äta. Det e för fett. har blivit extrem verkligen

• Pluttemor

Hoppfulla Fia, allt jag kan äta är i stort sätt

Potatis (kokt) aldrig friterad
    Kokt ris
    Grönsaker som inte är söta
    Vitt bröd, inge fullkorn som smakar sött
    Grapefruite
    Smör
    Vit pasta
    Kokta ägg
    Räkor och viss fisk.

• Pluttemor

Om man tar smilisarna från mobilen så blir det bara en massa konstiga tecken för skripten på sidan kan inte göra om dom till smilisar

Men du kan själv göra dom såhär fast utan mellanslag förståss

: - )
    : - (
    : - o
    : - p

Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015