-
Vad e mammasushi ?Lyckostjärna skrev 2014-02-25 09:05:21 följande:Håller med dig det är svårt att äta nu! Jag äter mycket kiwi och apelsiner samt kalla sallader! Kan inte äta varm mat som luktar går inte! Mammasushi rekommenderas det blir det till lunch här idag!! Jättebra mot illamåendet fr.o.m. Hell
-
jag gillar sushi! men inte vegitarisk sushi, och jag kan tänka mig att äta sushi nu men sen blir man lite orolig för hur ren och fräsch maten är, alltså om den stått framme osv eller om den där lilla bakterien som finns i viss fisk är där Gud vad jag e nojig!Lyckostjärna skrev 2014-02-25 10:48:46 följande:Vegetarisk sushi som gravida kan äta mums
idag vet jag inte vad jag ska äta kanske köper vårrullar eller nudlar med grönsaker
(gillar mycket veggo mat nu när jag har avsmak för kött o kyckling) -
Hoppfulla Fia: tabole e gott och spiskummin och citron men inte färsbiffar inte just nu alla fall
-
Tror inte att du behöver vara orolig över testet. Olika test visar olika starka streck.
-
CB e så himla dyrt bara!
-
Det e därför vi finns för varandra
-
Lax av alla fisksorter kan jag inte äta. Det e för fett. har blivit extrem verkligen
-
Hoppfulla Fia, allt jag kan äta är i stort sätt
Potatis (kokt) aldrig friterad
Kokt ris
Grönsaker som inte är söta
Vitt bröd, inge fullkorn som smakar sött
Grapefruite
Smör
Vit pasta
Kokta ägg
Räkor och viss fisk. -
Om man tar smilisarna från mobilen så blir det bara en massa konstiga tecken för skripten på sidan kan inte göra om dom till smilisar
Men du kan själv göra dom såhär fast utan mellanslag förståss
: - )
: - (
: - o
: - p -
: - D
: - s