Jag har berättat för mamma, pappa och en syster att vi gör ivf. Jag kommer berätta för de att vi plussat så snart vi passerat testdagen. Kommer nog berätta för några nära vänner snart också men annars planerar jag att hålla tyst om detta till ca vecka 12.
Idag ringde jag till kliniken av en annan anledning än för att berätta att jag plussat men barnmorskan jag pratade med antecknade mig som gravid redan nu och så fick vi tid för ultraljud den 12 mars. Så jag behöver tydligen inte ringa dit på TD som är den 18 feb.
Jenkis skrev 2014-02-11 18:21:05 följande:
Grattis!
Kul att vi ligger så lika med BF och sånt i tråden med. Alla fall så länge det går bra för alla...
Verkligen roligt att vi ligger så nära varandra allihopa! Jag håller tummarna hårt för att det ska gå bra för oss alla! Jag känner mig blandat superglad och energisk och förväntansfull och samtidigt jätteorolig. Vet inte om det är någon fler här som brukar träna. Jag gick iaf och körde styrketräning på gymmet idag efter jobbet och det gick jättebra och var skönt att få ta i lite även om jag inte vågade köra hårt alls.