Anonym (Orolig) skrev 2014-02-09 20:19:36 följande:
I och med att inte har koll på hur stor min dos är i relation till risken av beroende och mängden jag har, så frågade jag igen. När du åt i två månader var dosen lika hög? Jag har tagit till mig ditt svar, men frågade mer om dos/ risk. Frågade inte "igen" för att få svar som "passade". Och ja - det är enkelt. Man kan ju helt enkelt låta bli. Men frågan var hur stor risken är att utveckla ett beroende på den dosen jag tar och den mängden jag har allt som allt. Du trodde inte det skulle bli så farligt.
Du blir ALLTID BEROENDE oavsett mängd du tar, handlar bara om tillräckligt med tid.
Mängden i sin tur gör ökar på uttrappningstiden och höjden på AT.
Nä, efter två veckor så kommer det inte hända så mycket.
Skulle gissa på lite lätta svettningar och svårt att sova någon natt.
Sen svarade du inte till vilken smärta du tog, och vilka doser läkare har föreskrivit.
Låter ju lite som att du tar egna initiativ till dosstorlek, med tanke på att du ökar den.
Åt 50-60mg per dag, fördelat 2x10mg depot morgon/kväll, 2-4 5mg fördelat vid behov under dygnet.
Stundtals även, 4st 5mg morfinsprutor subkutant de 2 veckor jag låg inne.
Så detta var vad jag fick under 2månader, sen blev väl det 30-40st tramadol också
Ingen idé du försöker försvara, hade du valt att komplettera frågor innan
Så kanske, men nu valde du ingen som vet nått, när jag helt klart hade gett dig lite enkla svar.