• Isbit

jag hatar barn.

Vadå barnföräldar? Finns det nån annan sort oxå då eller?

• Isbit
    Anonym (hatar barn) skrev 2014-02-07 16:48:12 följande:
    Under de två år mina föräldrar levde fick jag förmodligen mycket kärlek, men du vet, alla som förtjänar att leva får inte det eftersom det finns rattfyllon på vägarna. Fler frågor på det?

Och jag hoppas inte att du har barn :) 

TS: Vad är barnföräldrar?

Det heter väl kort o gott föräldrar eller??

• Isbit

Om ungar är så världelösa anonym(samma) då slutar världen finnas och DU skulle inte finnas hellrr för en gång i tiden för inte så länge sen skulle jag gissaföt du var ju en av dom

• Isbit
    Anonym (nej) skrev 2014-02-07 17:43:56 följande:
    Nej? Så du menar att vi kommer dö ut för att några inte föder barn? HAHA. 
    Nej men om man hatar barn så mkt att man tycker dom är avskyvärda o inte borde finnas så finns ju inte människan heller.
  • Isbit
    Baby Firefly skrev 2014-02-07 18:30:50 följande:
    Fast säg en enda grej som skulle vara dåligt med att människan skulle dö ut.
    Ja inte sitter jag o önskar att världen ska gå åt helvete iaf.
  • Isbit
    Baby Firefly skrev 2014-02-07 18:34:13 följande:
    Chansen att världen ska gå åt helvete skulle vara väldigt liten om det inte fanns några människor. Så ju färre desto bättre. 
    Självklart ska alla som inte vill ha barn slippa. Dessutom slippa att ens bli ifrågasatt men jag blir lite brydd på folk som pratar om barn som totalt världelösa, korkade, skrikiga....

• Isbit
    Anonym (jag med) skrev 2014-02-07 18:41:35 följande:

Men det är ett faktum att små barn skriker och jag tycker att det är extremt störande och mår illa av det. Varför är det så hemskt?
    Då tycker du att du själv en gång i tiden var världelös inte borde ha fötts, äcklig skrikig unge som bara skrek o inte lyssnade på föräldrarna?
  • Isbit

Känns som om ni bara träffat bråkiga barn. Men det är väl dom som utmärker sig.

• Isbit
    Anonym (1234) skrev 2014-02-07 19:09:18 följande:

Jag gillar inte barn alls, vare sig de är bråkiga eller inte. Det är konstigt att folk tycker att man ska tycka om barn annars är det nåt fel. Jag hatar dom inte men jag gillar dom inte heller.
    Samma som att man kan hata tex  gamla kärringar?
Svar på tråden jag hatar barn.