Inlägg från: Anonym (jag med) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jag med)

jag hatar barn.

Jag hatar också barn och har gjort det sedan jag själv var barn. Jag tål inte ungar då de är skrikiga, krävande, högljudda. Jag vill ha lugn och ro och slippa utsättas för dessa små gaphalsar, men så får man inte tycka för då är man bitter och okvinnlig. Är ingen ungdom utan 30+.

• Anonym (jag med)
    Sthlm27 skrev 2014-02-07 01:06:11 följande:
    Även dina kära föräldrar har en gång varit "äckliga-barn-föräldrar" ... Fast de kanske kände som du...? Fick du för lite kärlek som barn?

Varför tror du man har fått för lite kärlek för att man inte älskar skrikiga ungar? Alla har olika smak vet du. Själv älskar jag katter men blir inte förbannad om någon inte gör det. Jag skulle aldrig heller tvinga min katt på någon på samna sätt som jag blir påtvingad andras ungar.
  • Anonym (jag med)
    Anonym (nej) skrev 2014-02-07 17:05:39 följande:
    Exempelvis den här personen. Hen överdriver och skriver på ett hånfullt sätt. Enligt denne så måste antagligen alla kvinnor vilja ha barn eller i alla fall älska barn, gör man inte det så är man ingen "riktig" kvinna. (Min gissning)

Ja, som kvinna måste man älska graviditetskrämpor och förlossningssmärta och ha barn som sitt stora intresse, annars är man ett monster.
  • Anonym (jag med)
    Anonym (hatar barn) skrev 2014-02-07 17:11:50 följande:
    Exakt, de är överallt. Man får aldrig någon lugn och ro. Ett exempel som får mig att spy på föräldrar; EN restaurang och förbjuda barn (vilket man förstår för de finns 500 andra restauranger att gå på med barn) men då blir det ett jävla liv på alla mammor och pappor som MÅSTE GÅ TILL DEN RESTAURANGEN OCH DET ÄR OHUMANT ATT FÖRBJUDA BARN och alla jätte upprörda mammor går ut och gråter i tidningen om denna elaka krögare som förstörde deras liv. Eller låta ungarna stå och snora över lösgodiset med sina baciller på händerna och äta och plocka och föräldrarna bryr sig inte. Jag vill inte bli sjuk för att mammor och pappor inte orkar uppfostra sina barn. 

Om föräldrar hade uppfostrat barnen bättre och inte envisats med att släpa med dem överallt där de stör hade det inte varit något problem, men föräldrarna skiter i att säga till dem när de gapar och springer omkring för "baarn måste få vara baarn" (konstigt nog säger samma människor också "man får inte tycka illa om barn, för alla barn är olika"), eller "det är så jobbigt att bara förälder" . Vad fan skaffade ni barn för då, om det är så jobbigt att ta ansvar för dem?
  • Anonym (jag med)
    Anonym (hatar barn) skrev 2014-02-07 17:20:13 följande:
    Precis, älskar man inte barn är det tur för världen att man inte sprider sina hemska gener vidare. Ja ush för oss alla. Men att säga "Jag HATAR katter" ÄR HELT OK. Då är du inget monster, utan klassas som "ej-djurvän" eller i bästa fall "ingen kattmänniska men älskar hundar". Wääähwääh  Men snoriga små köttklumpar som skriker och stökar ska älskas av alla.

Ja, och det är ok att säga att man vill döda katter som kissar i ens trädgård, men har man lust att smälla till den där äckliga treåringen som skriker i högan sky på tåget, då jävlar är man en psykopat som inte borde få leva.
  • Anonym (jag med)
    Isbit skrev 2014-02-07 17:38:43 följande:
    Om ungar är så världelösa anonym(samma) då slutar världen finnas och DU skulle inte finnas hellrr för en gång i tiden för inte så länge sen skulle jag gissaföt du var ju en av dom

Ärligt talat vore det bra om fler lät bli att skaffa barn eftersom jorden är överbefolkad. När jag var barn var jag intetsägande jävla bortskämd som barn idag utan blev utskälld om jag inte skötte mig när vi var ute bland folk. Idag är föräldrar så jävla slappa och vågar inte säga till sina barn och resultatet ser vi ute i samhället där ungdomar inte har någon respekt för lärare eller andra vuxna.
  • Anonym (jag med)
    Anonym (.) skrev 2014-02-07 17:43:20 följande:
    Jag gillade inte heller barn och var helt säker på att jag inte ville ha några. Är tjej för övrigt. Den biologiska klockan slog till när jag var runt 30 och nu sitter jag med en bebis som är det bästa som har hänt mig. Något säger mig att du är ganska ung.

Jag är över 30 och känner fortfarande likadant. Det är jävligt nedlåtande att säga att det är en fas som går över.
  • Anonym (jag med)
    Isbit skrev 2014-02-07 18:37:12 följande:
    Självklart ska alla som inte vill ha barn slippa. Dessutom slippa att ens bli ifrågasatt men jag blir lite brydd på folk som pratar om barn som totalt världelösa, korkade, skrikiga....

Men det är ett faktum att små barn skriker och jag tycker att det är extremt störande och mår illa av det. Varför är det så hemskt?
  • Anonym (jag med)
    Isbit skrev 2014-02-07 18:43:47 följande:
    Då tycker du att du själv en gång i tiden var världelös inte borde ha fötts, äcklig skrikig unge som bara skrek o inte lyssnade på föräldrarna?

Nej, varför det? Det var mina föräldrars val att skaffa mig, men jag måste inte göra samma val eller gilla barnskrik för det. Jag är glad att jag lämnat barnstadiet bakom mig. Jag har alltid varit lite lillgammal och lyssnade faktiskt på vuxna sim barn.
  • Anonym (jag med)
    Anonym (1234) skrev 2014-02-07 18:46:24 följande:
    Jag gillar inte heller barn. Skulle aldrig vilja jobba med barn. Usch och fy.

Inte jag heller, jag behöver lugn och ro och skulle bli utbränd efter några dagar om jag jobbade med barn.
Svar på tråden jag hatar barn.