Anonym (hatar barn) skrev 2014-02-06 20:48:51 följande:
Naturligtvis skall jag inte skaffa barn, jag skulle aldrig sätta ett liv till världen som jag inte har lust med då jag förmodligen skulle bli en urusel och tjurig mamma.
Nog får jag sitta och förklara mig ofta varför och får till svar som att jag är "ego och omogen" för att jag inte klarar av att ansvara för en annan människas liv.
Samt att ptja, alla föräldrar kanske inte är äckliga, men när man hittar föräldrar som slängt använda bebisblöjor i hissen i ens trapphus, sett mammor byta blöjor på sina barn mitt i restauranger där man äter och blir påkörd var och varannan dag i hälsenorna av vagnar.
Annars har jag ganska bra gener faktiskt, är smart, välutbildad, jobbar hårt, inte kriminell, välbärgad och sympatisk i övrigt, så lite går världen allt miste om när jag inte strösslar gener i kring mig.
Det var ju tur det;) nä men allvarligt talat man ska få göra det man vill här i livet i vill man inte skaffa barn så ska man inte o man ska inte behöva förklara sig. Jag älskar min son men begär inte att andra ska göra det. O det du sa om kasta bajsblöjor o sånt e ju bara äckligt. Gör inget av det som du radar upp men visst jag har ett kräkbarn så det äcklar säkert nån när han kräks jämt o ständigt.