IVF under 2014
Hej alla! Får bli ett kort inlägg då jag är till sjöss igen :) Här ruvar vi på och jag tror då dagarna aldrig gått långsammare än såhär!! RD5.
Välkomna alla nya på denna spännande resa i känslornas berg- och dalbana :)
Hej alla! Får bli ett kort inlägg då jag är till sjöss igen :) Här ruvar vi på och jag tror då dagarna aldrig gått långsammare än såhär!! RD5.
Välkomna alla nya på denna spännande resa i känslornas berg- och dalbana :)
Usch.. mensvärk på RD6(7) BIM på onsdag.
Jag har redan tagit ut mensen i förskott..bara för att göra sorgeprocessen lättare :S
Beklagar det ni varit med om...måste vara så grymt tungt för er <3 Hoppas ni har möjlighet att spontanplussa nu igen! =)
Dem testen jag tagit har visat 2 streck nu 3 dgr i rad...dock har inte styrkan förändrats så jag tror att mitt ägg har fäst och påbörjat sin resa men sedan stannat av...känns lite sorgligt faktiskt.
Men ingen mens ännu...kanske Lutinus som håller den borta.
kl är snart 18 .. då är de dags att ta gonal-f och orgalutran .. suck less nu
är de bara jag som känner att de gör F****NG ont i magen efter man har tagit orgalutran
Jag tror på det nu...plusset!
Jag har prövat både med eftermiddagsurin och andra test (Testlagret) och fick starka streck 1h efter toalettbesök.
Igår kom även en räkning hem 4kk för att förvara våra eskimåer/år. Sedan tillkommer upptiningsavgift samt insättningsavgift. Det är inte billigt med IVF inte.
Kul att få komma tillbaka efter en tid och läsa så mkt positiva nyheter :)
Mandelmumsa: vi har bara fått missfall när vi kunde bli gravida på egen hand... Och nu när vi måste köra IVF får vi också missfall..
Så himla tråkigt, men nu har vi iaf landat lite... Hela gårdagen gick åt till att gråta och trösta om vart annat... Men det är alltid mörkast före gryningen!
Stort tack till alla för allt stöd! Det hjälper nåt otroligt, även om vi egentligen är främlingar.. Främlingar med samma vardag, tack!
Åhå
Känslosamma ju..autocorrect! Suck
Massa kramar till dig /er. Läste din känslokalla text igår och blev så berörd! :/ Så j*via orättvist allting är jämt egentligen! Kram återigen