• Supers
    linnea83 skrev 2014-04-09 13:59:14 följande:
    Grattis!!Till mig också för vi PLUSSADE idag ..Känns heeelt overkligt att VI är GRAVIDA!Men det är vi..SÅÅ LYCKLIG!!!

Grattis!!! Måste kännas underbart. Kram kram
  • Supers

Sillavi: Njae ringde sahlgrenska idag för jag tyckte att det tar lite tid..och som jag misstänkte hade inte jag kommit med i planeringen el nått. Så nu skulle hon lägga en påminnelse till doktorn och ev spray start 30 april. Dom har visst extremt mkt just nu...bara vänta i vanlig ordning :p

• Supers
    Sillavi skrev 2014-04-16 10:49:12 följande:
    Oj men du skämtar, suck alltså. Så dom glömde er, elr det blev fel i admin hanteringen? Åhhh vad frustrerande...ja hoppas verkligen ni hinner nu då till 30/4. Synd att ni blir lidande för deras miss men nu hoppas vi att dom tar sitt ansvar iaf. Är ni nöjda med SU annars?

Vi gick ju där för 3 år sedan, var helnöjda faktiskt.

Nått admin tror jag...hon lät lite uppgiven..så dom har nog redigt att göra. Ja hoppas vi med..ska ringa igen nästa vecka..vi måste ju få ut medicin oxå...annars är vi hyfsat nöjda..skulle vilja ha lite mer samtal med våran läkare men det verkar va svårt att få till en tid just nu i allafall.
  • Supers
    linnea83 skrev 2014-04-16 15:48:22 följande:
    Sillavi;Underbart är det här!Över 30 grader :).Hur skönt som helst.Har inte kommit något mer färgat sen i lördagsnatt :).Så va nog för att mensen egentligen skulle kommit då.Tog ett test idag där båda strecken är lika starka så känner mig lugn just nu :).

www.nattstad.se/drommenomettbarn

Grattis vad härligt :)
  • Supers

Hej hej, grattis till alla plus :)

Nu kör vi igång nästa onsdag med spray..sen beräknat ÄP vecka 23. Får ila till apoteket och hämta ut nässpray ikväll el imorgon..hoppas att dom har det hemma här i borås.

Ha det gott allihopa.

• Supers
    Sillavi skrev 2014-04-23 09:43:12 följande:
    Vad kul Supers att det bara är en vecka kvar nu kommer det nog gå undan. Har du kört långa innan?

Pratade med Carlanderska igår och bokade VUL för att se så det växer som det ska. Börjar bli nervös nu, alltid är det ngt man ska oroa sig för. Borde väl vara nöjd nu när vi äntligen fick plusset...Vet att jag inte kan påverka ngt om det nu visar sig vara ngt galet men tankarna kan man ju inte alltid hjälpa, bara lära sig hantera det.

Ja vi körde långa sist mä..känner dock att jag egentligen velat prata med läkarn innan ny omgång ..vi har ju 3 misslyckade försök...men men...vi får hoppas på mga ägg så kan vi ju bestämma lite själv sen hur det blir.

Ja man är nog nervös vilket som. .även om man fått plusset ; )
  • Supers

Sillavi: Vi pratade me läkarn inför allra första försöket. .men hade velat ha lite mer kontakt med läkarn ..tidbrist japp. 1stim och 2 FET och nu börjar vi på 2:a betalda försöket. Så än är det inte kört ;) men jag blir tyvärr inte yngre ;)

Svar på tråden IVF under 2014