IVF under 2014
Alltså på att du skulle vara gravid :) Lite klumpigt formulerat.
Alltså på att du skulle vara gravid :) Lite klumpigt formulerat.
Tintin: Testade du idag?
Tintin o Lokattis håller tummarna för er :)
Knaestoot: Gud va besynnerligt, på vår klinik är vi aldrig garanterade att träffa "vår" läkare eller en o samma barnmorska, utan det varierar. Bra att du börjar må bättre!
Tintin: nä det kan va som vanlig mens. Va tråkigt att det inte gick vägen :(
Sindyrella: haha hoppas han har rätt!
Ego:kontaktade kliniken idag och frågade om status på odling av embryon. En hade slutat dela sig men en är i frysen! Skönt att iaf ha nåt där! Men nu hoppas jag på den som är i magen! RD 5 idag.
Nicka: FET snart då eller?
Sindyrella : blastocyst eller två-dagars? Oavsett, det kan ju va molvärk för att den fäst!
Då är det nog växtvärk :) när är bim?
Moolie : hur går det för dig? Vilken vecka är du i? Har du fått tid för vul?
Moolie : va härligt! Grattis! Jag hoppas också på plus nu och få börja räkna veckor och inte ruvdagar, och sen få se den lilla på vul! Men dagarna går ju så långsamt... Och jag har sån molvärk att jag går o kollar om jag fått mens flera gånger om dagen... Imorgon RD 8.
Nicka: jag va jätteförkyld när de gjorde äp och et, de sa aldrig nåt om det.
Härligt! I värsta fall kanske du får hålla nere febern med Alvedon dygnet runt, men den borde gå över i helgen!
Rd 11 idag och tog ett gravtest imorse som visade negativt. Nu har jag dessutom börjat få blodiga flytningar så det är kört. Ett plus borde synts nu. Jag är så besviken, jag trodde verkligen att det lyckats. :'(
Nicka: spännande! Det kommer nog gå bra :)
Sindyrella : grattis!
Ego: mensen kom igång inatt så det är verkligen kört. Känns nästan som ett hån att behöva fortsätta med Lutinus en vecka till. :/
Jo men det var ju minus på testet.. Hade jag fått minus men inte mens eller plus och blödningar hade det varit en annan sak...
Hoppas det går bättre för dig :)
Miwe: td är på måndag men jag blöder mer än vid vanlig mens, mycket mer. Jag trodde också att jag skulle plussa. Men ibland har man fel..
Grattis, härligt!