IVF under 2014
Jag tar mina sprutor (menopur och orgalutran) samma tid kl 21.00.Varierar ställe på en höft..Min man tar dom på mig :).
www.nattstad.se/drommenomettbarn
Jag tar mina sprutor (menopur och orgalutran) samma tid kl 21.00.Varierar ställe på en höft..Min man tar dom på mig :).
ET86: jag tog också sprutorna väldigt sent, runt 22.00 då jag också jobbar skift.
Jag kunde faktiskt ta dem själv till slut - upptäckte att mannen jobbade kväll/natt, dag 2 på sprutorna och ingen annan var hemma som kunde hjälpa mig.. Har massiv sprut-fobi men Efter massa ångest och tårar lyckades jag - vad man växer som person när man är inne i nåt sånt här och inte har nåt val... :)
Någon mer än jag som tycker att sprutorna gör ondare blir segare att ta för varje dag som ska tas?
Huvudvärk som övergår till illamående (de står ju under biverkningar) tänkte kolla om nån mer har känt av de? (Är på sprutdag 9 idag)
Missfall... 9+3. Gjorde fruktansvärt ont. Satt och skrek på toaletten...
Nya tag efter semestern!
Lycka till och kram på er alla!!
Jahapp då har man brölat så det räcker och blir över.
Fick avbryta min behandling då mina blåsor inte växt till sig nog. Shit vilken smäll i ansikte även om jag visste det innerst inne.
Så får jag blöda 2ggr innan jag kan börja om med högre dos men sköterskan tyckte det var bra för då kunde jag gå ner ytterligare ett par kg! Precis vad jag behövde höra där och då....maaaaaah
Grattis till er som plussat & lycka till er andra som just nu ruvar.
Jag är inne på ruvdag 14 idag, testdag på fredag *spännande* hoppas på de bästa, mer kan man inte göra.
m2.nattstad.se/ResanMotAttBliTre
Glad påsk till er alla!
Idag hade jag min testdag och testet visade gravid iaf :) hoppas lilla fröet växer som de ska bara. Ringer väl mottagningen efter helgen så får vi se vad dom säger.
m2.nattstad.se/ResanMotAttBliTre
Tack alla & lycka till, till er andra :)
Vul idag. V.10 (9+5). Fostret hade slutat växa i ungefär v.6. Jag var så nervös över att göra de här vul för ja var rädd för precis de här. :( Så ska göra medicinsk abort på sjukhuset på torsdag. Hur fasen bearbetar man förlust av ett barn men kämpat i snart 3 år med?? Och inget nytt försök förrän i augusti/september. Känner mig helt enkelt förkrossad och misslyckad. :(
Sillavi; Vi va på vul idag v.8+0 och allt såg fint ut :).Hjärtat pickade på för fullt :).Lycklig!
Nej va tråkigt Längta!Stor kram!
Varit på vul idag. Ett litet tickande hjärta fick vi se vi är överlyckliga nu och kan äntligen njuta och släppa oron nu. Gick in i V 8 idag. Trevlig helg alla.
Någon av er som är gravida som har eller ska göra något extra ul?