• zizuna

Mensvärk i vecka 35?Förvärkar?

Jag har samma molnande känsla nere i magen ich tryck mot blybena. Vet ej om det är att han håller på fixerar sig eller borrar sig mer neråt. Men vad jag vet så sammandragning kan du gå igenom utan att behöva stanna upp och den drar från ryggen/svanken framåt och hela magen blir hård och tryck neråt. Men en riktig värk så är det samma fast då stannar hela du upp för den är mer smärtsam och intensiv. Men nått andra orsaker kan jag ej komma på fast jag väntar min 4e. Men man glömmer och söker hela tiden efter alla täcken och känner extra efter nu mot slutet för man vill ju bara få detta över :)

Borde kanske bara njuta av dagarna med sin mage som snart är minne blått. Men det är svårt föe jag kan ej släppa tanken iaf och bara njuta. Längtar ju ihjäl mig!!

• zizuna

Fruktansvärt sega!!

Va på TUL idag och nu vägde han ca 2700g och endast -1,9% under mitten kurvan så han har hunnit ikapp nu ;) 31 dagar kvat..suck

• zizuna

Hade väldigt mycket malande idag både i magen och ryggen. Samt toa besök 4ggr illamående men kan ju vara för man är så trött och sömnbrist. Usch att man ska känna efter varenda liten sak och direkt bli klarvaken.

• zizuna

Maler på både magen och ryggen slem då då vid toa besöken. Så jag bara längtar efter det riktiga signalen nu. Har 26 dagar kvar

Svar på tråden Mensvärk i vecka 35?Förvärkar?