• mimmih

Lyckan blev kortvarig

Anonym (Tudan) skrev 2014-02-04 17:24:40 följande:
    Tack för stödet! <3
    Det verkar vara oerhört vanligt? Lider med alla som drabbas... Man är inte alltid beredd..

Frågan är om man ska låta kroppen vara nu ett tag, innan man gör nya försök..
    Är rädd att det ska komma en störtflod, för hittills har blödningen varit sparsam.
    Har troligtvis hypotyreos som påverkar..
    Ja, det är väl typ en av fem graviditeter som slutar med missfall, men det gör det tyvärr inte lättare när man är mitt i det. Hade jag varit som du, hade jag avvaktat någon vecka med att tänka på när ni vill försöka igen. Så fort jag hade blött klart, kände jag med säkerhet att vi vill försöka meddetsamma igen. Men innan dess, försök att fokusera på att ta dig igenom missfallet.
  • mimmih
    Snäckan26 skrev 2014-02-04 22:59:44 följande:
    Hej jag vill bara säga att du inte är ensam.
    I fredags var jag på gynakuten och vi fick beskedet att det inte ens fanns något foster utan att det rörde sig om en ofostrid graviditet.Jag var i vecka 6 och imorgon ska jag jag tillbaka till gyn för att ev få tabletter som ska stöta ut resten.
    Hittills har jag bara haft småblödningar hemma.
    Jag tycker det värsta i allt är att man hinner planera så långt i huvudet hur det ska bli osv och sen blir det liksom ingenting .. Så tomt !
    Usch nu blir jag blödig , undrar när alla hormoner försvinner ut ur kroppen !?

Kram till dig ts {#emotions_dlg.flower}
    Beklagar ditt missfall! Jag känner detsamma, även om man vet att de första veckorna är hög risk för missfall hinner man ju planera för och glädjas. Mitt missfall konstaterades den 6 januari och den 22 januari var min hormonnivå 14, så i princip helt borta. 
Svar på tråden Lyckan blev kortvarig