flickvänner till cannabisrökare
orkar inte läsa vad skit folk har skrivit,
cannabis är en planta o annvänd som medecin över halva världen i dess rena form och i drogsammanhang görs inget extra med skiten för att göra det farligare mer än att de kanske besprutas med nått skit för o göra det tyngre, på 2000 talet besprutar man med sand glas eller annat som inte påverkar effekten men gör det tyngre.
jag har rökt skiten i 15 år, levt med samma tjej i 5 år och rökt de senaste 2 åren, i vår relation så ere hon som har diagnos och inte jag, för de du beskriver är inte en personlighetsföändring han får av att röka gräs. d e personliga egenskaper han redan besitter.
när jag röker blir jag lugn i sinnet och kan konsentrera mej, jag ser alltid till att ha gjort alla måsten som att mata och städa våra olika djur, städa diska tvätta mm, jag jobbar 200 timmar plus varje månad och sköter i regel de mästa av hushållssysslorna.
i vårat förhållande bråkas det endel precis som i de flestas, vårat bråk har gått aningen lång för att jag älskar och jag anser att d e hon som e kall genom att älska mej o sätta mej på pidestal ena dan o hata o vilja kasta ut mej en annan. genom att röka så kan jag bli "kall" och resonera med mej själv i mitt huvud utan att låta känslorna bestämma, men jag vet precis vart dom finns och plockar gärna fram dom igjän när hon visat att hon förtjänar de i vårat hem så var hon tvungen att acceptera mej för den jag var innan våra skitkonflikter försvann, att jag röker brukar hjälpa oss lösa konflikter numera för jag kan hålla mej lugn oavsätt och jag kan alltid lugna ner henne om hon blir uppspelt och förklara att de var inte hit till ett gapigt bråk jag ville komma utan jag ville prata för att vi skulle komma fram till en lösning och om vi itne kan de så kanske vi får acceptera att vi tycker olika? är det värkligen jordens undergång och måste de leda till att hela relationen går åt helvette?
jag jobbar som ordningsvakt och står i dörrar, jag ser folk som kan hantera berusning och jag ser folk som är allergiska mot berusning, min bedöming är att 90% av vår befolkning är allergiska mot alkohol, dom beter sej som dom aldrig skulle göra om dom inte var fulla, dom dricker tills dom inte kan ta sej hem och dom tappar bort sina nyklar och betalkort med mera. jag tappar bort saker i mitt hem sissta timmen innan jag ska sova om jag itne har min käresta hemma för då e jag rätt väck, annars har jag de på lagom nivå.
folk uttalar sej gärna utan att ha någon erfarenhet om vad de pratar om, detta är ett svar från en som har erfarenhet av att bruka skiten ni pratar om.
sj anser jag att den som inte kan kontrollera sina handlingar under en berusning ska inte berusa sej igjän med samma preparat oavsätt vilket det är.
är han ett svin när han röker är han de DEFENETIVT när han inte röker, få han inte o sluta röka, skit i han för när han slutar blir han inte bättre
idag har min tjej inget emot att jag röker och våra problem har minskat ENORMT för att vi fått acceptera vissa brister hos varandra.