• muksala

flickvänner till cannabisrökare

Anonym (ledsen) skrev 2014-02-04 01:06:15 följande:
    Nu har de tagit slut mellan mig och in pojkvänn.. Så jag undrar om detta är vanligt för dom som röker, men att de inte inser de själva.
    Han har blivit helt kall och bryr sig inte. 
    Han kan inte se saker från min synvinkel, han är lättretlig och väldigt off.
    skiter han bara i saker som att han har blivit apatisk. Visar inte ofta uppskattning. När vi har bråkat kan de gå flera dagar innan han hör av sig, blir alltid jag som får komma krypande fast de är han som gjort fel. vi har haft de jobbigt senaste men jag har försökt att anpassa mig. Han har så lätt för att skita i mig och de är så sårande.
    Så nu senast fick jag nog, han anklagade mig för 3 otroheter, vilket inte alls är sant. jag är jätte sårad att han gjort de, han hör inte ens av sig.

Jag önskar att detta berodde på rökat, men inser när jag skriver att han bara inte vågat göra slut... 

hej!jag har levt ihop med min kille i 1 1/2 år.Han röker cannabis varje dag.Förra året misshandlade han mig och han fick 1mån fängelse.Men jag og tillbaka honom.Vi flytta till en annan stad och trodde att det skulle bli bättre.Han dricker alkohol varje dag.Men han lyssnar inte på mig.Mina barn vill inte komma och hälsa på.Nu har han misshandlat mig igen och är anhållen.Men har nu bestämt mig för och bryta upp.Han har rökt i 30år.Så vet nu att han har allavarliga problem.Han tar inte heller tag i nånting det får andra göra.när han inte dricker så tittar han bara på tv och säger knappt ett ord.Skulle kunna berätta hur mycket som helst,men här en version från mig.kram och bryt m honom.du är värd nåt bättre.kram
Svar på tråden flickvänner till cannabisrökare