• Flickanx2

Botox och laserbehandling - går jag för långt?

Dagens fråga:
    Hur långt skulle du gå?

Tidningen var hemma hos mig och gjorde ett reporage. Läs och tyck till. Verkar vara en öm tå för många.

"Provocerar jag, går jag för långt eller river jag barriärer?"
    //Nilla

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-02 21:16
    Är det svårt att läsa så hittar ni artikeln på min blogg "ekdungen".

Sök på Google så kommer ni rätt// nilla
  • Svar på tråden Botox och laserbehandling - går jag för långt?
  • Philippa

Jag tycker du går för långt.... synd att du inte tycker om dig själv mer.

• Flisan79

Om man kan, vill och har ekonomi för det ser jag inga problem. Finns både det ena och det andra jag själv vill göra.

Däremot finns det givetvis ingrepp jag inte förstår mig på, tex anknäbbseffekten många får vid läppförstoring eller så mycket fillers att man ser helt konstgjord ut (se real wifes).

• U never saw me

Nej du går inte för långt. Jag kommer göra samma behandlingar själv när jag blivit lite äldre. Jag vill se ut som mig själv, och kan tänka mig att jag kommer att ha svårt för att åldras eftersom jag inte kommer känna att det är jag när jag ser mig själv i spegeln som gråhårig och rynkig.

• Flickanx2
    LillaJag06 skrev 2014-02-02 18:27:08 följande:
    Ser inte bild nr 2. Har du texten så man kan läsa? Sitter via appen.
    Hej!

Sök på "ekdungen" i google så kommer du tiill min blogg (man får ju inte lägga ut adressen härinne).

nilla
  • Frida i det fria

Jag vet inte vad jag ska tycka, för mig går gränsen mycket tidigare än vid kniven men jag kan ju förstå att vissa ville göra en del ingrepp men när alla strävar efter att se likadana ut tycker jag att det blir tråkigt.

• La Lola

Du vill vara med på foton men har dålig självkänsla, är självkritisk och en negativ självbild?
    Hur går det ihop?

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Frida i det fria
    La Lola skrev 2014-02-04 11:35:21 följande:
    Du vill vara med på foton men har dålig självkänsla, är självkritisk och en negativ självbild?
    Hur går det ihop?

Är det inte väldigt många fotomodeller som också har det....tänker vissa kvinnor med silikon och andra ingrepp som aldrig slutar operera sig.
  • La Lola
    Frida i det fria skrev 2014-02-04 11:38:14 följande:

Är det inte väldigt många fotomodeller som också har det....tänker vissa kvinnor med silikon och andra ingrepp som aldrig slutar operera sig.
    Så kanske det är. Märkligt.
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
Svar på tråden Botox och laserbehandling - går jag för långt?