• MissMii

Beräknad i Januari -förlossning i februari!!!

Hej! Blir galen på den här väntan!!!någon mer?! Har ni förvärkar?

• Svar på tråden Beräknad i Januari -förlossning i februari!!!
  • MissMii

Jag beräknades till den 27jan ! Gått över 5dgr.. Inte så mycket, men känns som en evighet!

• MissMii

Då är vi några stycken. Det här är mitt andra barn, gick över tiden med min dotter 5 dgr och hade en jobbig förlossning. Nu börjar jag tänka att det här blir ännu jobbigare (om det går!) är på dag +7 nu. Och blir han bara stööörre o stöööörre! Jag har jobbiga släktingar som frågar "känner du något"? Ghaaa!!! Promenader går jag inte på får så ont i ryggen, så man känner sig aningen instängd här i huset

• MissMii

Ananas? Haha! Har inte hört om den metoden!? Ska det sätta igång värkar?

• MissMii
    sSARAa skrev 2014-02-02 21:26:35 följande:
    Missmii ja det ska visst innehålla något som gör att värkarna ska komma igång.. Dock blev de ingen ananas för mig då de i affären var mögliga :-/ Just nu är jag (ursäkta mig) jätte dålig i magen, det brukar vara ett tecken för mig att det är på g men jag har inga förhoppningar. I natt är det superbowl som min maken sååå gärna vill titta på och har sett framemot jättelänge, skulle vara lite kul om allt startade i natt Haha

Hoppas hoppas!! Ja här känner jag ingen skillnad, inga förvärkar eller nått... Men det är ju iofs. inte alla som får det.
    trixell skrev 2014-02-02 23:35:33 följande:
    Hoppar in här jag med... Bf 31/1 så bara Bf+2 än så länge men nog så frustrerande när man varit inställd på att bebis skulle komma lite tidigare! 3e barnet. Första kom bf+7. Andra bf+2. Denna gång har jag haft onda sammandragningar ett par veckor nu vilket jag inte haft alls med de andra och på bf-dagen va jag dålig i magen så jag va nästan säker på att h*n skulle komma den natten men inte... Nu har jag varit som vanligt i två dar, inte ett tecken på att nåt är på g så det kanske är lika bra att ställa in sig på att stappla runt här som en 90åring med smärtande fogar en vecka till :/ Inte det roligaste när de andra barnen vill att man ska springa runt i snön med dom på varsin snowraser efter...! NÅGOT positivt är ju iaf att vi slapp åka i den värsta snöstormen med blockerade vägar i fredags då vi har över en timmas resväg till förlossningen. Så, nu fick jag skriva av mig lite :) Tack ;)

Ja, man har verkligen känt sig otillräcklig när det gäller snölekarna! Bra att du ser det positiva i det hela;)
  • MissMii

God...morgon... Sovit skitdåligt... Och vattnet går nu, inte i full fors utan sipprar ut då och då. Precis som det gjorde när jag fick min dotter för 4 årsedan. Skall väll ringa förlossningen. Inga värkar ännu. Bör sova... Men är inte alls trött. Blir nervös nu!!!

Svar på tråden Beräknad i Januari -förlossning i februari!!!