• Anonym (Orolig)

Min sons flickvän är ful, hjälp!!

Nu kommer jag bli hatad av många, men det får jag räkna med. Min son är 20, är lång, snygg och smart, hans flickvän är också 20, men inte det minsta snygg och väger nog 130kg minst. Hon ser ut som ett troll från Tolkiens värld i ansiktet, håret är risigt, näsan är enorm, kinderna alldeles svullna och feta. Brösten är enorma men inte på ett fint sätt, magen hänger i veck som på en michelingubbe, ögonen insjunkna och små, skeva tänder, stora flaxöron och jag tror jag räknade till 5 hakor. prinskorvar till fingrar, till och med händerna är feta. Klär sig i mysbyxor jämnt och sminkar sig fult.

Först tänkte jag att hon nog var efterbliven på något sätt, då hennes utseende lutar lite åt downs syndromhållet, men hon verkar normalbegåvad. Till saken hör att de flickvänner min son tidigare haft alltid vart nätta, söta och sett bra ut.

Den här skapelsen har jag inte en aning varför han träffar, visst hon har säkert en fin personlighet, och det är fint av min son att kunna se mer än utseende...men det här är groteskt!! De skall flytta ihop också och han funderar på att förlova sig....bara tanken att han trär en ring på de där falukorvstjocka fingret får det att vända sig i magen på mig. Hans mor och farföräldrar kommer tappa hakan, och vi kommer att skämmas.

Min man tar inte så allvarligt på det här...han håller med om att hon är rysligt ful men ""sätter ner foten och förbjuder"" mig ifrån att säga det till min son (jag har aldrig lytt honom förut, och kommer inte göra det nu heller då det är jag som bestämmer hos oss, sätter han ner foten stampar jag på den!).

Tänk om de skaffar barn?? Och mina barnbarn ser ut sådär?? Stackars barn...

Jag måste stoppa det här, men hur???

• Svar på tråden Min sons flickvän är ful, hjälp!!
  • LadyInRed
    Anonym (? 2) skrev 2014-02-02 13:34:54 följande:
    Tror att han inom kort, kommer ut som feeder....:)

Jag tänkte tanken först men vågade gå över den gränsen.

">

Du vet vad som har hänt, när allt har slutat i rött
  • Anonym (...)

Hahhaha TS du är för skön. Bästa på länge 

• kerstinsdotter

Det här kan väl inte vara sant? Finns det människor som tänker så här verkligen? Det var väldigt roligt skrivet iaf och jag skrattade tills jag fick ont i magen. Om det här trots allt är sant så hoppas jag att sonen och hans tjej får fortsätta att vara överjordiskt lyckliga tillsammans trots det elaka trollet till svärmor/mamma.

• Anonym (Orolig)

Ni skulle inte döma mig så hårt om ni faktiskt såg hur hon ser ut. Jag har faktiskt ansträngt mig till det yttersta att hitta något vackert där men det går inte. Från topp till tå, varenda liten detalj. Allt är fult. Hon är trevlig och min son verkar lycklig men nej!

Som någon nämnde i tråden om att hon skulle vara bra på att laga mat. Ja det är hon jätteduktig på. Bakar, lagar mat och är huslig och det är gulligt att hon fått min son att hjälpa till med sådant vilket han inte gjort tidigare och mogna på det sättet.

De skulle gärna få vara kompisar, det hade jag kunnat leva med och säkert  lärt mig gilla henne då, men inte ett par. Jag önskar att hon träffade en kille med fin personlighet som var på hennes nivå, och får all lycka i världen, men inte min son. 

• januari33
    Anonym (Orolig) skrev 2014-02-02 20:59:56 följande:
    Ni skulle inte döma mig så hårt om ni faktiskt såg hur hon ser ut. Jag har faktiskt ansträngt mig till det yttersta att hitta något vackert där men det går inte. Från topp till tå, varenda liten detalj. Allt är fult. Hon är trevlig och min son verkar lycklig men nej!

Som någon nämnde i tråden om att hon skulle vara bra på att laga mat. Ja det är hon jätteduktig på. Bakar, lagar mat och är huslig och det är gulligt att hon fått min son att hjälpa till med sådant vilket han inte gjort tidigare och mogna på det sättet.

De skulle gärna få vara kompisar, det hade jag kunnat leva med och säkert  lärt mig gilla henne då, men inte ett par. Jag önskar att hon träffade en kille med fin personlighet som var på hennes nivå, och får all lycka i världen, men inte min son. 
    Du behöver jobba med dig själv så att du sedan kan acceptera henne som person inte inte döma henne efter hennes utseende!
    Det är hos dig felet ligger.
  • Anonym (Knäppt)

Jag dejtade en man för många år sedan, han var tjock halv ful och klockorna stannade när jag gick med honom. Men Han fick mig känna gudomlig då... Saknar absolut inte han idag men jag blev faktiskt as kåt av att vi var lite som "skönheten o odjuret" Han älskade avsugningar och bara tanke på lilla jag 55kg och han på typ 95 och knubbig var coolt.

Men jag dock speciell. 
    Sen är det så att de som tex går ner 30kg de är kvar i 85 stäcket "mentalt" och kan då falla för någon de tror sig passa med.

• Anonym (Knäppt)
    Anonym (Orolig) skrev 2014-02-02 20:59:56 följande:

Men det är inte du som ska leva med henne... Varför vara så ytlig? 

Om jag var din son skulle jag skämmas över dig och inte sin blivande fästmö.
    Sen är det så att (vägen till mannens hjärta är genom magen :) ) Men Ärligt, hon kanske är den som får honom att känna sig om riktig man, utan falskheter med alla hundra spelregler. Vet inte om du har dejtat nått på nätet, tex... men man blir mörkrädd, påriktigt! Ena är värre än den andra... och du tror du har hittat den värst ja men då är han pundare :O 

• tusa
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-02-01 23:01:27 följande:
    Skitsnack. Jag är både fet och ful och min personlighet är fan inte mycket att hänga i granen.
    HAAAHHHAAAAHHAA!!! Skrattande 

Tack....Hjärta
  • Anonym (Orolig)

Jag behöver kanske jobba med mig själv, men ni skulle se henne, då skulle ni förstå. Givetvis kan jag inte lägga upp bilder på henne, men försök tänka er det här: Hur skulle ett barn se ut om pappan var det där monstret som fångar och kedjar prinsessan i star wars och mamman är Lill-Babs? Som min blivande svärdotter! skall jag fortfarande inte döma då? 

• Anonym (1)
    januari33 skrev 2014-02-02 21:05:58 följande:
    Du behöver jobba med dig själv så att du sedan kan acceptera henne som person inte inte döma henne efter hennes utseende!
    Det är hos dig felet ligger.
    Lägg av. Om din dotter kom hem med en kille som var så ful att du strorknade, hade du blivit glad över att hon inte var ytlig och glad över att dina barnbarn kommer se ut som honom? Din dotters pojkvän är överviktig, klär sig illa och ser allmänt trollig ut. Men nej, du blir skitglad!! 
Svar på tråden Min sons flickvän är ful, hjälp!!