Inlägg från: Anonym (X) |Visa alla inlägg
  • Anonym (X)

Min pappa har lungcancer, nu ska jag hitta alla sätt som finns att hela/lindra/bromsa eller kanske bota den!

Man opererar inte för man vill inte att immunförsvaret ska ägna sig åt att läka operationsärr istället för att bekämpa cancer. Då kan cancern "explodera".

Jag tycker att mannen ska få äta vad han vill, för hur sorgligt det än är är han i ett palliativt skede.

Men om ni vill klamra er fast vid halmstrån skulle jag rekommendera
    chili
    gurkmeja
    broccoli
    blåbär

• Anonym (X)
    Anonym (Kämpa) skrev 2014-02-02 10:04:57 följande:

Det är helt okej att du känner så. Den rationella sidan kan inte göra annat än att säga så. Den emotionella sidan inser att då har man tvivel i sig och då kommer inte heller de önskade resultaten att komma.
    För ingen av de som helhjärtat trott och utövat The secret (något flummigt om att det man önskar av universum och är säker på att få, det får man) har ju absolut inte dött eller kommer att dö.

Ex sägs det att Einstein levde efter det jättepositiva tänkesättet, han är ju vid god vigör idag verkligen...
  • Anonym (X)

Och om positivt tänkande var det som behövdes skulle hundar leva i 300 år...

Svar på tråden Min pappa har lungcancer, nu ska jag hitta alla sätt som finns att hela/lindra/bromsa eller kanske bota den!