Inlägg från: Anonym (en till) |Visa alla inlägg
  • Anonym (en till)

Kvinnor, fler utan lust?

Samma här, är ganska asexuell. Men har märkt att ju mer jag har sex desto sugnare blir jag. Men det är mycket som spelar in. 

* Hur jag mår (vägrar sex under de stressiga perioderna/ lider av prestationsångest)
    * Hur snygg jag känner mig, om jag har rakade ben, bikinilinje m.m.
    * Hur mycket uppskattning jag har fått
    * Hur hemmet ser ut, blir stressad om det är stökigt, stress = inget sex
    * Kan inte ha sex om jag har saker att göra, tex städa, diska, plugga..

säkert fler saker som ja inte kommer på nu..

• Anonym (en till)
    Anonym (Nuckan) skrev 2014-01-28 19:47:55 följande:
    Kan man göra något för att öka lusten? Skulle ju vilja ha åtminstone någon liten längtan efter sex, så att jag kan ha det även för min skull, för att jag vill
    Jag brukar kåta upp mig själv, tänka på när jag har sex med min kille, hur skönt det brukar vara. Sen försöker jag att ha sex regelbundet ändå. Det hjälper faktiskt otroligt mycket för lusten!

Våga testa nya saker. Jag köpte ett sexspel, min sambo köpte en sexleksak, en sex-app, glidmedel.. något nytt då och då helt enkelt så man får vara lite nyfiken på att testa. 

Att massera varandra tycker jag är ett bra förspel ;) Ingen förväntar sig att det ska bli något, ingen prestationsångest. Och händer det så är det bara ett plus :D
  • Anonym (en till)
    Anonym (Anonym tjej) skrev 2014-01-28 21:36:12 följande:
    Sex är överskattat, och då är jag bara 17 år!
    Haha kanske snarare "Sex är överskattat, pga att jag BARA är 17 år". För mig var det samma.
Svar på tråden Kvinnor, fler utan lust?