• efterlängtan

25 dagar kvar, ont i ryggen och sååå segt att vänts

Någon mer som räknar ner dagarna nu?
    Jag har gått hemma 1 vecka nu och är redan rastlös..... ont i ryggen och tankarna som flyger runt i huvudet på mig stör min sömn... aaahhhh vill bara att förlossningen ska starta nuuu.... :) någon annan som känner igen sig????

• Svar på tråden 25 dagar kvar, ont i ryggen och sååå segt att vänts
  • efterlängtan

Ja vi få hålla tummarna.... ja det är nog påväg att hända något... har haft känningar i natt men inget man inte klarar av... så den övar väl sig bara, vilket är bra det oxå..

ja nu är det nog vila kroppen som gäller, så den har kraft sen då det är dags :)

• Tessou

18 dagar kvar..... Var nyss till BM, och bebisen är fortfarande inte fixerad, men nu är den ruckbar iaf.. för 10 dagar sedan var den rörlig. Så det går framåt! SF-mått på 33 cm så hon tror på en liten bebis.

♥ ELIAS 090326 - BF 18/2-2014 ♥
  • efterlängtan

21 dagar kvar här, idag har jag varit super trött.... haft samandragningar HELA natten, så fort jag rört mig lite.... inga dom gjort ont men man vaknar ju av dem.... hoppas det är ett gott tecken, efter att haft massor av sd hela graven och dem bli ännu mer nu.... hoppas hopppas hoppas.....

min är inte heller fixerad men ligger rätt iallafall... :)

• Tessou
    efterlängtan skrev 2014-01-31 18:01:26 följande:
    21 dagar kvar här, idag har jag varit super trött.... haft samandragningar HELA natten, så fort jag rört mig lite.... inga dom gjort ont men man vaknar ju av dem.... hoppas det är ett gott tecken, efter att haft massor av sd hela graven och dem bli ännu mer nu.... hoppas hopppas hoppas.....

min är inte heller fixerad men ligger rätt iallafall... :)
    Ja, och så länge den ligger med huvet nedåt är jag nöjd..
  • Tessou
    efterlängtan skrev 2014-02-01 09:14:38 följande:
    Ja samma här :)
    Fast ibland blir jag nervös, den flänger runt så mycket därinne så det skulle inte förvåna mig om den vänder på sig...
  • Isabella06
    efterlängtan skrev 2014-02-01 20:26:36 följande:

Isabella06 hur går det??? Blivit någon liten ännu? :)

Hej! Nej här är det full fart på liten, dock kvar innanför magen tyvärr :'(

Går in i v 38 imorrn och ingen trodde väl att liten skulle stanna så länge!!

Jag och sambon bröt sex förbudet i morse. Vilket va väldigt behövligt för förhållandet, tror jag ;)

Och sen drog vi iväg till lekland med barnen.

Och har aldrig haft så LITR förvärkar som idag, HAHHAHA!!
  • efterlängtan

Haha... ja då håller vi tummarna än en gång på att det starta snart då :)

Själv har jag varit ute på en långpromenad med hunden... svider och trycker inne i "fiffin"... vad innebär det???

• Isabella06
    efterlängtan skrev 2014-02-05 13:24:40 följande:

Haha... ja då håller vi tummarna än en gång på att det starta snart då :)

Själv har jag varit ute på en långpromenad med hunden... svider och trycker inne i "fiffin"... vad innebär det???

Haha ja nångång måste han väl ut ;)

Fixerar sig kanske? Även jag har haft mycket stickningar i underlivet. Ska till bm imorrn så får väl se om han är fixerad nu.

Vore skönt, eller iaf ett tecken på att det börjar närma sig ;)
  • efterlängtan

Ja haha sant... :) ja jag ska dit nästa vecka så få jag oxå se.... kan mycket möjligt vara fixering.... men känt så inna oxå, och den har inte fixerat sig ännu... ja ja det märker vi ju... :)

• Tessou
    Isabella06 skrev 2014-02-05 13:44:08 följande:
    Haha ja nångång måste han väl ut ;)

Fixerar sig kanske? Även jag har haft mycket stickningar i underlivet. Ska till bm imorrn så får väl se om han är fixerad nu.
    Vore skönt, eller iaf ett tecken på att det börjar närma sig ;)
    Hoppas den är fixerad!

• efterlängtan

Hur går det för alla.. ?? Inga bebisar ännu?. Jag var hos bm idag och min bebis var fortfarande inte fixerad... :( trist... min bm funderade på ifall mitt bäcken var för trångt.. den har inte sjunkigt ner ännu... men den har 1 vecka på sig att sjunka ner eller komma ut själv annars blir det läkarundersökning på bäcken :) hoppas den kommer snart av sig själv... :)

• Tessou
    efterlängtan skrev 2014-02-12 18:46:31 följande:
    Hur går det för alla.. ?? Inga bebisar ännu?. Jag var hos bm idag och min bebis var fortfarande inte fixerad... :( trist... min bm funderade på ifall mitt bäcken var för trångt.. den har inte sjunkigt ner ännu... men den har 1 vecka på sig att sjunka ner eller komma ut själv annars blir det läkarundersökning på bäcken :) hoppas den kommer snart av sig själv... :)
    Ingen bebis här... Ska till BM på Fredag, får se om den ändrat sig till fixerad från ruckbar... Hoppas er lilla sjunker ner...
  • Tessou
    efterlängtan skrev 2014-02-12 18:55:42 följande:
    Ja nu håller vi tummarna :)
    Japp!!
Svar på tråden 25 dagar kvar, ont i ryggen och sååå segt att vänts