vanja83 skrev 2014-02-04 20:49:26 följande:
Född 29/6 så är 7mån nu =) Det är nästa så man kan säga att hon bara dök upp ;) Hade inga förvärkar , började känna lätt mensvärk 21 på kvällen var då i vecka 38:5! Kom regelbundet från början 15 minut emellan 3 h senare var det 4 min emellan ringde förlossningen då jag tyckte det gick snabbt från 15-4! Fick då komma på en kontroll, var på förlossningen vid halv ett och halv två är dottern född! Var på förlossningen ca 1h fullt öppen när BM undersökte mig! Krystvärkar 12 min, vattnet gick när hon föddes! Så det gick undan, stor chock för mig och henne! Pga den snabba förlossningen fick vi byta sjukhus och dottern hamnade på IVA, neo! Låter kanske som en dröm , men gick alldeles för fort, tog flera veckor iinnann jag fattade att jag fött barn =( Så något mittemellan är nog bra =) Någon bedövning hanns inte med! Är redan nervös inför nästa förlossningen fast jag inte är gravid! Då BM efter min dotter var född sa nästa gång får du nog åka in så fort du kommer något, var ju det jag gjorde denna gång =( Får förbereda mig för att föda hemma tror jag =)
Ha ha, jaha okej då var det ett tag sedan. Men ändå..
Sprack du mycket? Jag vill stanna hemma så länge det går, men vill gärna hinna fram i tid...