Miss Olsen skrev 2014-01-23 07:49:24 följande:
Okej så det stannade bara av då? Det var inga smärtfria värkar du hade då eller?
Isabella06 skrev 2014-01-23 07:28:43 följande:Inga känningar förutom om jag riktigt ansträngde kroppen ( red ända in i 8e månaden) med första. Andra barnet hade jag hemska förvärkar från v 25 ca. Låg inne och stannade upp prematura sammandragningar i v 30. Han kom i v 37. Nu gravid i v 36, och haft ännu mera och värre förvärkar. Men inga som visat att han skulle vilja komma tidigare.
Har du varit inne på koll nu då med trean? Så du vet tappen inte är påverkad? Min var inte det när jag var och kollade. Märkligt det kan va så här tycker jag. Det känns inte som att man kommer få ngn hint om att det är på g direkt utan att det plötsligt bara sätter igång pang bom.
Öppen 3 cm och mjuk tapp i v 34 även med detta barn. Men det som vi trodde va på g för en vecka sen stannade helt av :(
Jag är lite rädd att jag går och smygöppnar mig nu med alla förvärkar och att det sen går i raket fart. Men men. Inga tecken på att det är några riktiga värkar än :((