Anonym (retsam Slin) skrev 2014-01-23 01:33:59 följande:
Jag är i ungefär samma sits som du, tre barn och medicinerar med zyprexa på dagarna stilnoct till natten.
På dagarna kombinerar jag med Maja för att må bra, till natten sväljer jag ner medicinen med 2-4 glas öl eller vin .
Sover natten igenom och vaknar utsövd utan att blivit störd.
Köpte nyligen tv spel till barnen vilket gör att dom är sysselsatta nästan hela tiden .
Då är jag i varje fall inte ensam. Min mamma brukar ta mina ungar ibland.
Anonym (troll) skrev 2014-01-23 08:59:34 följande:
Jag tror fortfarande att detta är en trolltråd och nästan alla som svarat i den med, men jag ska svara ändå.
Sluta ta ALLA dina mediciner. Också går du till din läkare och säga alla tabletter du tagit och hur mycket av alla, även de du tar själv som sömntabletter. Sen förklarar du hur du mår och att du funderat på illegala substanser. Du kommer med största sannolikhet att få en samtalskontakt, och vissa tabletter ordinerade - ta då endast dem! och ring numret och boka in ett möte och börja din väg mot tillfrisknande och ett bättre liv, för dig och dina barn.
Fick googla trolltråd och vet nu att det betyder en påhittad tråd. Varför säger du så?? Det är väl du som är trollet efter som du kallar dig troll!