• Anonym (Ung mamma)

Hjälp Mig.

Är en ensamstående ung mamma med en 1åring och en 3åring. Tar zolpidem till natten men får såna black-outs och på dagen tar jag xanor och zyprexa. Minnet är inte vad det ska vara och jag är allmänt "off"!

Frågan lyder, finns det något annat jag kan ta tillsammans med mina mediciner för att bli jämnare?

• Svar på tråden Hjälp Mig.
  • frappa

Vilka är dina psykiska sjukdomar/åkommor?

Innan detta reds ut, så finns det noll chans att hjälpa dig utan läkare hjälp.

• Philippa

Den här tråden kan INTE vara sann.... så här jävla dum kan ingen föräldrer vara som vill vara hög när man är ensam med barn.....

• Anonym (??)
    NoOx skrev 2014-01-22 21:25:51 följande:
    Varför inte? Folk dricker sprit och har barn.

En lille puff skadar ingen, och hon lär palla med ungarna bland annat.

Just i det fallet kan det skada, eller i alla fall förvärra, kolla vad hennes mediciner är till, bortsett från piller du känner igen man kan ta i rus syfte.

• Anonym (Ung mamma)
    Ann Cistrus skrev 2014-01-22 21:24:39 följande:
    Å andra sidan tycker du också att det kan vara en bra idé att röka brass...
    Ja jo..
  • NoOx
    Philippa skrev 2014-01-22 21:26:48 följande:
    Den här tråden kan INTE vara sann.... så här jävla dum kan ingen föräldrer vara som vill vara hög när man är ensam med barn.....
    Hög? Skrev hon skulle puffa lite ? -.-
    For Ze LuLz
  • Anonym (Ung mamma)
    frappa skrev 2014-01-22 21:26:07 följande:

Vilka är dina psykiska sjukdomar/åkommor?

Innan detta reds ut, så finns det noll chans att hjälpa dig utan läkare hjälp.

Jag har ju astma.. Annars vet jag inte mer än att jag varit inlagd på psyk i Lund?
  • Flizus
    Anonym (Ung mamma) skrev 2014-01-22 21:23:51 följande:
    Men då kanske han tar mina mediciner från mig. Det vill jag inte..
    Behöver du medicin för att fungera så kommer du säkert att få den utskriven. Du har ett ansvar gentemot dig själv och dina barn och därför bör du omedelbart kontakta din läkare och tala om problemet. Det är läkaren som förskriver läkemedlen som kan detta bäst - FL är inte rätt forum för denna diskussion.
  • NoOx
    Anonym (??) skrev 2014-01-22 21:27:08 följande:

Just i det fallet kan det skada, eller i alla fall förvärra, kolla vad hennes mediciner är till, bortsett från piller du känner igen man kan ta i rus syfte.

Förvärra?

Tipsa om lite brass lixom, inte sprit eller annat drygt som ryppar, affe.
    For Ze LuLz
  • Anonym (Ung mamma)

Okej, har väl fattat att jag inte ska röka brass i varje fall.. Men iktivilen kan väl inte vara så hemskt om det är bensoblablabla.

• Anonym (??)
    NoOx skrev 2014-01-22 21:30:36 följande:
    Förvärra?

Tipsa om lite brass lixom, inte sprit eller annat drygt som ryppar, affe.
    Till en person som äter medicin mot schizofreni?
Svar på tråden Hjälp Mig.