Inlägg från: Ekosnygg |Visa alla inlägg
  • Ekosnygg

sheasmör i Stockholm?

Eftersom jag själv inte har en fysisk butik :) får jag nog hänvisa dig till någon av mina konkurenter. Jag var inne snabbt på oikos hemsida och såg att de hade ett sheasmör så de borde ha det i deras butik också. Butiken ligger på Hantverkargatan 18 i stockholm

• Ekosnygg

Härligt att du tyckte om sidan och vad bra att du hittade sheasmör :) Hade en tävling på lockig.se för ett tag sedan och brukar skriva lite i forumet ibland men skall försöka vara lite mer aktiv :)

• Ekosnygg

Om det är den här som du köpte www.loccitane.se/pure-shea-butter-150-ml,25,2,1717,30128.htm så såg den okej ut men svårt att säga när de inte lägger ut innehållsförteckningen. Oftast så luktar sheasmöret lite nötaktigt när de är helt naturliga

Skillnaden igentligen är väl att den raffinerade tappar väldigt mycket näringsämnen genom processen gentemot en oraffinerad. Som jag som använder sheasmöret flitigt nu under vintertid både till mig och mina barn då vi blir extra torra och då vill jag ha bra innehåll till huden som återfuktar och ger näring till min hy.

men om det är någon större skillnad på den du köpte och den som jag säljer blir svårt att säga utan att sett innehållsförteckningen och provat

Svar på tråden sheasmör i Stockholm?