Jag vill inte lämna bort min son till den mannen varannan vecka!
ARG!!
Vi ska börja med varannan vecka nu snart, tidigare har jag haft veckor och han 2-3 helger i månaden. Barnet i fråga ska fylla 6 snart så han är väl mogen. Men jag VILL INTE lämna bort mitt barn till denne mannen! Igår när jag skulle lämna av honom för umgänge så såg jag att han fortfarande har samma bilbarnstol som han hade som bebis. Jag har påpekat detta att det var gränsfall redan 6 månader sedan. Hur fan tänker han i huvudet? JAG ÄR SÅ ARG! Jag sa att han åker inte någonstans i den bilstolen, om det inte är för att åka och köpa en ny bilstol.
Detta är inte allt. ALLT är fel. Jag måste påpeka allt, normala grejer som att se till att han duschar och borstar tänder och sover i pyjamas och inte samma kläder han hade hela dagen osv. Hur i helskotta ska detta fungera? Dessutom bor han i värsta slumkvarten det är så fel att ett barn ska bo där. Jag tycker så synd om min son. Alltså han är en bra lekpappa, snäll och så, men när det kommer till normal omvårdnad så är han värdelös.
HATAR HATAR HATAR mig själv för att jag skaffade barn med denne man. Stackars mitt älskade barn. =(