Inlägg från: Anonym (Sugarbaby) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sugarbaby)

Har blivit rik på att vara sugarbaby. Fråga mig vad du vill.

Anonym (Undrande) skrev 2014-01-14 18:37:24 följande:
    Hej,ja vet inte om du fått denna fråga innan..men du blir la inte tvungen att ligga med nån utav dom eller så väl?Har själv planer på att flutta till USA om något år och låter som du lever värsta glam livet hehe

Jag är intim med mina sugardaddys. Alltså jag har sex med dem. Trodde du hade förstått det på mina tidigare svar :) Ja men du behöver ju inte ha en Sugardaddy om du inte vill ha sex. Tror inte någon vill skämma bort dig utan att få något tillbaka.
  • Anonym (Sugarbaby)
    nanneN skrev 2014-01-23 14:21:31 följande:
    I USA delar man 50/50 vid en skilsmässa. Detta gör att väldigt rika personer helst inte vill gifta sig. Finns många tjejer som gärna skulle spela den perfekta flickvännen under flera år om det fanns en chans att det kunde leda till giftermål och dom kan skilja sig med några hundra miljoner på fickan sex månader senare. Många rika män vill helt enkelt inte ens ta den risken utan kör på temporära flickvänner/sugarbabes istället. En sugarbabe kan givetvis kosta en hel del, men det är ändå en bråkdel av vad en fru kostar plus att en sugarbabe kan man dumpa när man vill.

För det första så stämmer inte detta. Självklart kan det vara så för vissa men de flesta rika män gifter sig. Då skulle alla rika män i USA vara singlar. Och det är jäkligt många. Och för det andra, har du aldrig hört talas om äktenskapsförord? Det är jätte vanligt att man skriver i USA.
  • Anonym (Sugarbaby)
    LängtansBlåaBlomma skrev 2014-01-15 23:44:59 följande:
    Jag undrar om du aldrig varit rädd för att de ska kräva mer och mer? T ex känslomässigt eller vad gäller sex? Att de ställer höga krav med argumentet att de ju betalar? Har du hört om babes som råkat illa ut?  Har ni skriftliga avtal? Tänk om de vill ha tillbaka pengarna/sakerna ovh hävdar att du manipulerat dem att ge dem, som en sol- och vårare?

Nej jag är inte orolig för det. Och jag skyddar mig självklart för graviditet och annat. Om dom skulle säga att jag manipulerar dem så finns bevis att dom gått med på det själva. Även vittnen i form av gamla sugarbabys dom haft innan mig.
  • Anonym (Sugarbaby)
    Anonym (Sugarbaby) skrev 2014-01-24 12:54:03 följande:
    Nej jag är inte orolig för det. Och jag skyddar mig självklart för graviditet och annat. Om dom skulle säga att jag manipulerar dem så finns bevis att dom gått med på det själva. Även vittnen i form av gamla sugarbabys dom haft innan mig.

Oj läste helt fel fråga. Glöm vad jag skrev om graviditet. Blandade ihop din fråga med någon annans :)
  • Anonym (Sugarbaby)
    ledigidag skrev 2014-01-15 23:53:33 följande:
    Hur gamla är männen?

Två är 35 och en är 39 :)
  • Anonym (Sugarbaby)
    trudellutt skrev 2014-01-16 04:28:38 följande:
    Alltså min enda fråga är: Varför betalar dessa männen så mycket pengar för vad jag uppfattar det som, lite sällskap? Verkar ju inte som att den främsta orsaken är sex. Har dom sagt varför de föredrar en "sugerbaby" istället för en vanlig flickvän/fru? Det borde ju inte kosta mer.

Vet inte. Fråga dem. Vill du ha deras nr? Haha ;)
  • Anonym (Sugarbaby)
    Furstinna skrev 2014-01-16 18:40:03 följande:
    Måste du ligga med dem?

Ja vad tror du? ;) Har svarat på denna fråga. Läs!!
  • Anonym (Sugarbaby)
    Anonym (hi) skrev 2014-01-20 13:43:27 följande:
    Hej! Vill också prova detta nån gång haha! Mitt problem är att jag har självskadeärr ifrån min tonår på armarna. Tror du att en sugardaddy skulle bry sig om det, och kanske inte tycka om mig/tro att jag gör det för självskada? Hur är en sugardaddy liksom??

Usch va jobbigt för dig. Nej du behöver inte vara orolig. Tror inte dom kommer tänka på det. Om dom gillar dig så tänker man inte på sånt :) Men om du fortfarande skadar dig själv ska du inte göra detta. Det kan nog få dig att må sämre gumman
  • Anonym (Sugarbaby)
    nanneN skrev 2014-01-24 10:56:39 följande:
    Ja, dom som väljer att gifta sig skriver givetvis äktenskapsförord eftersom det är enda sättet att få behålla sina pengar. Men försök hitta en riktigt rik man som gifter sig utan äktenskapsförord. Det är inte det lättaste.

Ja det kan jag dock hålla med om. Men de flesta rika män i USA gifter sig med framgångsrika kvinnor. Om dom inte är sjukt dominanta och vill ta hand om en kvinna. Själv vill jag inte gifta mig för pengar eller att den jag gifter mig med ska ta hand om mig. Har sugardaddys just nu för att jag pluggar och förhoppningsvis har jag det genom hela min utbildning. Om jag inte hittar en kille som jag blir kär i. Sen vill jag bli framgångsrik på egen hand. När jag alltså tagit examen.
  • Anonym (Sugarbaby)
    Anonym (1x2) skrev 2014-01-24 11:05:54 följande:
    Hur stor är din samlade förmögenhet? I likvida medel givetvis.

I pengar har jag just nu en förmögenhet på runt 22/23 miljoner kronor. Vilket jag har sparat. Maj detta år (2014) har jag beräknat om jag sparar så mycket som jag tänkt göra så kommer jag ha en förmögenhet på nästan 25 miljoner kr. Om jag skulle fortsätta ha sugardaddys ända fram till min examen så skulle jag ha ca 45 miljoner kr sparat. Detta är då om jag sparar lika mycket som jag beräknat. Sen har jag även förmögenhet i kläder, väskor, smycken, tavlor, lägenhet, bilar.... Är lite osäker hur mycket det ligger på. Men vet att min Sugardaddy köpte min lägenhet för 10 miljoner dollar vilket borde vara ca 60-70 miljoner kr. Vilket egentligen är sjuka priser men så mycket går lägenheterna på Collins ave
  • Anonym (Sugarbaby)

^^ skulle stå COLLINS AV. Det är en gata för er som inte vet. Som sagt lägenheterna här går för ca 10-20 miljoner dollar. Helt sjukt.

• Anonym (Sugarbaby)
    Cogito ergo sum skrev 2014-01-24 13:38:45 följande:
    Så du är en prostituerad egentligen? Bara med en annan omskrivning.

Ja med annat ord. Dock så har jag inte massa kunder utan 3 sugardaddys som jag träffat under nästan 4 års tid. Plus att jag har mer pengar än en prostituerad.
  • Anonym (Sugarbaby)
    shenman skrev 2014-01-24 13:52:43 följande:
    Nu har ju ts haft en massa tur men sina sugardaddys. Jag kan gissa mig fram till att det finns en massa psykopater och inte skulle tveka på att tortera eller mörda dig och komma undan med det. så till er som funderar att bli sugarbabies ni måste inse att det finns en mörk sida av denna "hobby". Detta är en form av "lyxprostution". Inte för att jag tycker att det är fel, alla gör som dom vill med sin kropp. Roligt att se hur bra TS har lyckats. Men vore jag du och hade 22 mille och en lägenhet i collins ave och den unga ålder du har. Hade jag lagt av redan nu. Studerat klart och resa världen och kanske hitta kärlken.

Självklart finns det säkert psykopater där ute som skulle kunna mörda dig. Dock tror jag att det skulle bli svårt för en Sugardaddy att komma undan. För om man är smart så berättar man ju detta för någon man känner. Tex en kompis som vet om sugardaddyn. Dock så är det lika stor risk att bli mördad av en okänd. Detta är ju en miljard industri i USA om man tänker hur många tjejer här som har en Sugardaddy. Har aldrig läst om någon som blivit mördad. Men som sagt kan ju ha hänt utan att man vet.
  • Anonym (Sugarbaby)
    shenman skrev 2014-01-24 13:52:43 följande:
    Nu har ju ts haft en massa tur men sina sugardaddys. Jag kan gissa mig fram till att det finns en massa psykopater och inte skulle tveka på att tortera eller mörda dig och komma undan med det. så till er som funderar att bli sugarbabies ni måste inse att det finns en mörk sida av denna "hobby". Detta är en form av "lyxprostution". Inte för att jag tycker att det är fel, alla gör som dom vill med sin kropp. Roligt att se hur bra TS har lyckats. Men vore jag du och hade 22 mille och en lägenhet i collins ave och den unga ålder du har. Hade jag lagt av redan nu. Studerat klart och resa världen och kanske hitta kärlken.

Är man en vanlig prostituerad så träffar man ju massa kunder och då är det ju större chans att träffa på en psykopat. Att ha en Sugardaddy är ju en mindre risk.
  • Anonym (Sugarbaby)
    shenman skrev 2014-01-24 14:22:21 följande:
    jo absolut det finnns psykopater överallt. Men man ska inte tro att livet är en dans på rosor som en sugarbaby och att alla som väljer att skaffa sig en sugardaddy lever ett superbra liv. man har ser bara en sida av myntet.

Som sagt om man är rädd för psykopater så ska man nog inte ens skaffa en vanlig pojkvän eller ens gå utanför dörren. Finns säkert psykopater här med och jag är glad att mina sugardaddys är hur bra som helst.
  • Anonym (Sugarbaby)
    Anonym (tjena) skrev 2014-01-24 14:34:37 följande:
    Så var det fredag igen och plötsligt tjänar prostituerade lika mycket som Donald Trump.

Donald Trump är miljardär. Lever du under en sten eller? Haha
  • Anonym (Sugarbaby)
    Helnil91 skrev 2014-01-24 15:10:46 följande:
    Snälla lämna dina töntiga bittra kommentarer för dig själv. Tycker synd om bittra personer som dig. Tråkigt liv. TS tycker fan att du är jäkligt smart som sparar pengar. Tycker dock att dina sugardaddys verkar dumma som betalar för sällskap men du är ju smart som fixar din framtid. Ja menar du har ju råd att betala din egen utbildning. Alla vet ju att det är skit dyrt i USA. Vad pluggar du? Skulle du sluta med detta om du blir kär i en vanlig kille? Vad är dina framtidsdrömmar? Vill du ha barn? Har själv velat testa detta så tog ditt råd och sökte på Sugardaddy och fick fram några sidor. Ska nästa vecka träffa en Sugardaddy på fika. Får ser hur det går

Tack :) Jag pluggar finans. Är jätte intresserad av ekonomi och aktier så hittade en jätte bra finans linje på ett bra universitet här i Miami. Dock hade jag tänkt att läsa law från början men ändrade mig. Ja jag skulle sluta med detta om jag blir kär. Och självklart vill jag ha barn när jag är äldre. Mina framtidsdrömmar är att utbilda mig klart och sedan jobba här i USA. Skulle vara coolt att jobba på Wall street. Så det är väl en dröm. Att jobba på någon av de stora hedge fonderna. :) Fan va kul, lycka till med mötet. Hoppas det kommer gå bra :)
  • Anonym (Sugarbaby)
    Helnil91 skrev 2014-01-24 15:11:35 följande:
    Juste undrar också hur du kan skriva åäö fast du bor i USA? :)

Min data är köpt i Sverige så jag har svenskt skrivbord. Även min iPad (som jag också skriver på) är köpt i Sverige. Skulle aldrig klara ett engelskt skrivbord då jag vill kunna skriva på svenska med. Jag kan ju skriva på engelska på ett svenskt skrivbord med. Tex i iPhonen och iPaden kan man ju ha flera skrivbord :)
  • Anonym (Sugarbaby)
    Anonym (.) skrev 2014-01-24 15:43:41 följande:
    det funkar fint att använda datorer köpta i Sverige i USA.

Precis. Annars kan man även köpa en adaptor eller vad det heter. Och fixa det på det sättet.
  • Anonym (Sugarbaby)
    Anonym (Återvändare) skrev 2014-01-24 15:44:34 följande:
    Lilla vän, skriver på en MacBook för den Amerikanska marknaden. Klart du kan ändra i inställningarna och skriva med ÅÄÖ även med en icke svensk tangentbord. Varfår köpa teknikprylar i Sverige när du får allt av dina kunder. Min upplevelse av Miami är många drömmar och en fin fasad. Som medelklass i  Texas var välgörenhet en viktig sysselsättning, vad gör du med alla dina $?

Ok visste inte det haha. Tack för tips. Har hela tiden köpt från Sverige :) jävligt onödigt. Jag har köpt det själv då jag köpt när jag varit hemma i Sverige. Ok Texas var häftigt :) Har varit i Dallas. Tyckte det var en trevlig stad. Åt på ett sjukt gott barbecue ställe där som heter off the bone. Jäkligt goda ribs :)
Svar på tråden Har blivit rik på att vara sugarbaby. Fråga mig vad du vill.