Kan inte sluta tänka på allt som KAN hända.
Nej nej du är inte alls ensam!! Jag nojjar om allt jag med och kan intw sluta tänka "katastroftankar" och det är jättejobbigt! Känner igen mig i allt du skriver! Min man är klok man som försöker hjälpa mig o jag försöker verkligen anamma hans tankesätt för det är ju så sant! Han Säger att om du hela tiden oroar dig för saker som KAN hända som förmodligen inte alls händer då har du gått och oroat dig helt i onödan o skulle ngt hända finns det inget du kan göra åt det! Försök njuta av den tiden som är kvar (jag vet att det är svårt) men försök tänka på det jag skrivit. Börja oxå dagen med att tänka tre positiva tankar, varje morgon....det kan oxå hjälpa sinnet. Sen när bebisen kommer så får du fortsätta kämpa för då kommer det komma nya nojjor tyvärr...samma sak då, oroa dig inte för VAD sommarn hända, lev i nuet! Och sista rådet, läs inte om alla skrämmande inlägg här eller i tidningar eller på nätet, de är ju en minoritet av verkligheten. För de allra flesta går allt bra! Så även för dig!!!