• tjejmamma79

Över ett år senare och fortfarande inget plus. Någon mer?

Har du kollat din ägglossning med teststickor det gjorde jag när vi skulle få till tredje barnet och min ägglossning skedde senare än vad jag trott så tror vi bommade några månader på det.
    annars är det så olika från gång till gång vi försökte 1,5 år innan vårt första plus som blev ett MA i v.16 sen 9 månader till plusset som blev en dottern andra barnet kom till på tredje försöket 3:e barnet på 5:e och sent första försöket som blev ett utomkveds och jag blev av med en äggledare sen var jag nära att ge upp det tog 2 år innan vi plussade igen nu är jag i v.22.

Vi var också rätt så unga när vi började försöka runt 21 år så när man började frågade efter hjälp tyckte jag det var svårt att få någon som tog en på allvar, var 23 när första kom. innan jag blev med första åt vi båda två homopat medicn i tre månader för att det skulle vara balans i kroppen och då funkade det det snabbt.
    Har en kompis vid samma tidpunkt som också hade svårt för att bli gravid så jag tipsade henne om min homopat och sen vart hon också gravid kort därefter

Svar på tråden Över ett år senare och fortfarande inget plus. Någon mer?